Με το δείγμα των δημοσκοπήσεων που «βγήκαν» την βδομάδα που μας πέρασε καταπιάνεται ο Τάκης Ψαρίδης σε άρθρο του με τον ίδιο τίτλο. Στο «Ανοιχτό παράθυρο» την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου και βγάζει χρήσιμα συμπεράσματα.
• • •
Η ΔΕΘ προδίδει και αποκαλύπτει τους δημοσκόπους. Είναι σχεδόν ίδια τα ποσοστά απογοήτευσης από την εμφάνιση των κυρίων Μητσοτάκη και Τσίπρα στην ΔΕΘ, καταγράφει η MRB.
Αλήθεια, από πού ενημερώθηκε και μάλιστα τόσο γρήγορα, το διαβόητο «δείγμα» της δημοσκόπησης για τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν, τόσο από τον πρωθυπουργό όσο και από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης;
Πώς η απογοήτευση είναι ίδια, όταν τα μέτρα που εξήγγειλε ο κος Τσίπρας είναι εκ διαμέτρου αντίθετα με αυτά του κου Μητσοτάκη και αυτό το καταλαβαίνει ακόμα και ένα νήπιο αρκεί να ενημερωθεί σωστά;
Προφανώς το δείγμα «ενημερώθηκε» από τα κανάλια. Είναι αστείο να υποστηρίξει κανείς ότι ενημερώθηκε πλουραλιστικά από όλες τις απόψεις, έκανε τις συγκρίσεις του και αποφάσισε.
Για άλλη μια φορά δηλαδή, αποκαλύπτεται ότι το διαβόητο «δείγμα» αποτελείται κυρίως από τηλεθεατές των καναλιών οι οποίοι φυσικά ενστερνίζονται και την καθεστωτική ενημέρωση των καναλιών.
Αυτό προδίδει και η διευκρίνηση του ίδιου του κου Μαύρου της MRB που είπε στο OPEN ότι σε αυτήν την δημοσκόπηση συμπεριέλαβαν στο «δείγμα» και άτομα από το ίντερνετ και από την νεολαία. Πάλι καλά. Ήταν όμως αρκετό; Στις άλλες δημοσκοπήσεις; Τελικά το διαβόητο δείγμα» είναι όντως αντιπροσωπευτικό της ελληνικής κοινωνίας;
Προφανώς και δεν είναι. Δεν ξέρω τελικά αν αυτό λέγεται «νόμιμη» πλαστογραφία και απάτη, αλλά πάντως επιστημονικό δεν λέγεται και όσοι δημοσκόποι παριστάνουν τους επιστήμονες με τέτοιο «δείγμα», θα έπρεπε να ντρέπονται..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου