Ρίχνοντας μια ματιά χθες το βράδυ σε διάφορα blogs, έπεσε το μάτι μου σε κάτι σημαντικό,
Καταργούνται λέει από Δευτέρα οι Σιδηροδρομικοί σταθμοί της Δυτικής Θεσσαλίας. Καλαμπάκας, Τρικάλων και Καρδίτσας. Οι υπάλληλοι που υπηρετούν εκεί μετατάσσονται σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλα και οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται με αγορά του εισιτηρίου μέσα στο τρένο.
Αυτή η κίνηση δείχνει καθαρά την πρόθεση της κυβέρνησης για τον Σιδηρόδρομο. Να το κλείσει, κι όχι να τον πουλήσει γιατί τον απαξιώνουν παραπάνω απ’ ότι θα τον απαξίωναν για να πέσει η τιμή του. Βλέπεις στην Ελλάδα είμαστε «χουβαρδάδες» και όταν θέλουμε να πουλήσουμε κάτι τη ρίχνουμε την τιμή του. Σα να μη μας ενδιαφέρει να βγάλουμε λεφτά αλλά να ξεφορτωθούμε και μόνο κάτι.
Αλήθεια γιατί κλείνουν τους σταθμούς και φυσικά σε λίγο θα καταργήσουν τα δρομολόγια; Αφού και τουριστικό ενδιαφέρων υπάρχει για την Καλαμπάκα, αφού εκεί είναι τα Μετέωρα (που είναι ένα σπάνιο γεωλογικό φαινόμενο αλλά έχει και θρησκευτικό τουρισμό) και οι Θεσσαλοί, λόγω του Σιδηροδρόμου Θεσσαλίας, θεωρούμε την περιφέρειά μας ενιαίο χώρο.
Θα μου πείτε γιατί λέω θα καταργηθούν και τα δρομολόγια αν κλείσουν οι Σιδηροδρομικοί σταθμοί; Μα γιατί οι επιβάτες δε θα μπορούν να εξυπηρετηθούν καλά και θα μειωθούν. Κι αν τώρα τα θεωρούν ζημιογόνα, τα δρομολόγια, φανταστείτε τι έχει να γίνει με την μείωση του επιβατικού κοινού.
Να σημειώσω πως όσο κόσμο έχει ο σιδηρόδρομος και σας διαβεβαιώνω οτι κάποια συγκεκριμένα δρομολόγια έχουν αρκετό, είναι κόσμος που τα ανακάλυψε μόνος του. Χωρίς τη παραμικρή διαφήμιση. Είναι μάλιστα κόσμος (κυρίως από Λάρισα και Βόλο μια που είναι οι μεγαλύτερες πόλεις) που δεν ξέρουν πως μπορούν να πάνε με τρένο στη Δυτική Θεσσαλία.
Μάλιστα αν ήταν έξυπνοι αυτοί που διοικούν τον σιδηρόδρομο θα μπορούσαν να εκμεταλλευθούν τη πίστη των Χριστιανών σ’ όλη τη Θεσσαλία κάνοντας τα δρομολόγια την Μεγάλη βδομάδα έτσι ώστε να βολεύει με την παρακολούθηση των Ολονυχτιών αλλά και τη Μεγάλη Σαρακοστή των Χαιρετισμών. Να είναι γεμάτες όλες οι αμαξοστοιχίες.
Είναι ευκαιρία πάντως με τον Καλλικράτη ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός να απαιτήσει την εκμετάλλευση του Σιδηροδρόμου της περιοχής μας. Να του παραχωρηθεί τροχαίο υλικό και κτίρια και Σιδηροδρομικό δίκτυο (όχι του Αθήνα Θεσσαλονίκη). Καθώς κι εκπαίδευση προσωπικού ώστε να λειτουργήσει τον ΣΙ.ΘΕΛ. (Σιδηρόδρομοι Θεσσαλίας) σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, μια που θα χρησιμοποιεί μέρος του δικτύου του. Μήπως λειτουργήσει και πάλι η γραμμή Καλαμπάκα – Φάρσαλα – Βόλος που είναι παρατημένη από την δεκαετία του ‘80
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου