Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Κλείνει το blog δυο χρόνια
με πάνω από 10.000 αναγνώσεις

Σήμερα συμπληρώνω 2 χρόνια (αύριο ουσιαστικά αλλά αύριο έχω σκοπό να βάλω ευχές) με το καθημερινό μου σχόλιο εδώ. Να σας ευχαριστήσω που φέτος ξεπέρασε το blog μου τις 10.000 αναγνώσεις.
Εκτός των διάφορων σχολίων, φέτος άρχισα να βάζω και ειδησούλες ή σχολιάκια από διάφορα άλλα blog, αναφέροντας πάντα την πηγή μου.
Φέτος θα προσπαθήσω να βρω τρόπους να κάνω και πάλι κάτι διαφορετικό.
Δεν ξέρω τι θα κάνω αλλά σίγουρα θα διαβάζετε τις απόψεις μου για διάφορα θέματα όπως 2 χρόνια τώρα (εκτός από την περίοδο των διακοπών, μια άτυχη περίοδο της ζωής μου, έξι μηνών περίπου και κάποιες έκτακτες) την γνώμη μου για διάφορα θέματα κυρίως πολιτικά. Όπως και αθλητικά, κυρίως για τις ομάδες που μ’ ενδιαφέρουν (Ολυμπιακός Πειραιά κι Α. Ε. Λάρισας) και κοινωνικά κι ελπίζω όχι και για προσωπικά, μια που δεν έχω σκοπό να αναφερθώ σε θέμα του κύκλου μου, αν και το έκανα ελάχιστες φορές όπως με την Δήμητρα και τα stage.
Ένα ευχαριστώ ακόμη σ’ αυτούς που με προωθούν ενδιαφέροντα mail που κυκλοφορούν (κυρίως την Ελένη και την Βάσω αλλά και τον Κώστα και τον Αποστόλη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου