Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Το σημείωμα του αυτόχειρα ήρωα Δημήτρη Χριστούλα

Ήταν φοβερό το χθεσινό πρωινό. Όταν κατά τις 9:30 το πρωί μάθαμε από τις πρωινές εκπομπές που ήταν στον «αέρα». Ακούσαμε λοιπόν για «την αυτοκτονία ενός 77χρονου συνταξιούχου φαρμακοποιού πριν μισή ώρα στη πλατεία Συντάγματας». Ήταν ο συνταξιούχος Φαρμακοποιός Δημήτρης Χριστούλας. (Το όνομα ήρωα το βρήκα σήμερα μετά από έρευνα στο Internet) Ως το τέλος της ημέρας η εφημερίδα «το χωνί» αποκάλυψε το ιδιόχειρο σημείωμα που βρήκαν πανω του. (Εγω έχω μάθει να γράφω την πηγή μου, κι όχι σαν κάτι άλλους) Αν κάνετε κλικ πάνω στο σημείωμα θα μεγαλώσει να το διαβάσετε. Αλλά επειδή ο μακαρίτης ήταν φαρμακοποιός και τα γράμματα του έχουν τα χαρακτηριστικά των συναδέλφων του το αντιγράφω: "Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα για αυτή. Επειδή έχω μία ηλικία που δε μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δε βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου. Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους Εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι. (πιάτσα Πορέτο του Μιλάνο)" Εδώ να θυμίσω πως η πρώτη πράξη αντίστασης κατά της Χούντας ήταν η αυτοκτονία του φοιτητή 22χρονου Κώστα Γιωργακη στις 19 του Σεπτέμβρη του 1970 στη Γενοβα της Ιταλίας!


Πηγή: http://www.koutipandoras.gr/?p=18168

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου