Επιτέλους ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
- Το χρέος του ΟΣΕ λέει πάει στο ελληνικό κράτος και δεν ξε-πουλιέται.
- Οι υπεράριθμοι υπάλληλοι λέει μετατάσσονται.
- Τα εισιτήρια λέει ακριβαίνουν.
- Τα προβληματικά δρομολόγια μειώνονται ή καταργούνται (ο πρώτος αστερίσκος μου)
- Τα αναξιοποίητα ακίνητα τα νοικιάζομαι σε ιδιώτες (κι ο δεύτερος)
- Λογικεύονται τα δρομολόγια (Ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε παροχής)
Δεν άκουσα όμως τα βασικά
- Να μην είναι οι υπάλληλοι στραβομουτσουνιασμένοι και έτοιμοι να «μαλώσουν» τον πελάτη γιατί του χαλά την ησυχία, γιατί άκουσον άκουσον θέλει μια πληροφορία ή ένα εισιτήριο.
- Κι ακόμη τον έλεγχο στο τροχαίο υλικό ώστε να μην έχει κάποιο τρένο παραπάνω βαγόνια μεταφέροντας προϊόντα από τα οποία τα λεφτά δεν τα παίρνει ο ΟΣΕ.
- Για εξορθολογισμό στις τιμές των μεταφορών.
- Κι ακόμη, λέει, ότι θα νοικιαστούν ακίνητα του ΟΣΕ. Σε ποιες τιμές όμως; Σε τιμές τις αγοράς, όπως φυσικά πρέπει μια που είμαστε ένα σκληρά ιμπεριαλιστικό κράτος, ή για ένα κομμάτι ψωμί που νοικιάζει το ελληνικό δημόσιο ενώ χρυσοπληρώνει όπου χρειάζεται να είναι αυτό ενοικιαστής.
Βέβαια όπως μου λέει φίλη που χρησιμοποιεί συχνά το τρένο να πάει καθημερινά για δουλειά σε γειτονική πόλη δεν γίνεται καμία γνωστοποίηση μέσω διαφημιστικής καμπάνιας των δρομολογίων. Πώς θα το μάθει ο κόσμος ότι πηγαίνει καθημερινά το τρένο σ’ αυτούς τους σταθμούς;
Πως θα μάθει πότε ξεκινά, από που και πόσο χρόνο κάνει; Πόσο κοστίζει;
Φθηνά, ακριβά;
Και να αναφέρω εδώ την εμπειρία μου.
Πριν την πρώτη μεγάλη αύξηση νομίζω ήταν διπλασιασμός της τιμής, και πάλι φθηνά είναι μια που η τιμή του εισιτηρίου πλησιάζει τώρα το μισό της τιμής του ΚΤΕΛ, για να βρεις θέση από Θεσσαλία για Αθήνα θα έπρεπε να κλείσεις θέση μια εβδομάδα νωρίτερα.
Ενώ όταν χρειάστηκε να πάω από Αθήνα – Πάτρα οι συνεπιβάτες μου ήταν άνθρωποι απ’ όλες τις φυλές του κόσμου που ταξίδευαν πάμφθηνα. Σχεδόν τζάμπα.
Τώρα; Βρίσκεις και την τελευταία στιγμή εισιτήριο, ενώ τα τρένα της Πελοποννήσου ταξιδεύουν άδεια. Μας συμφέρει να πληρώνουμε ταξί να πηγαίνουν λένε εξυπνάκηδες κυβερνώντες.
Και σας διαβεβαιώ ειναι υπέροχες διαδρομές. Και οι τις Πελοποννήσου ΚΑΙ η Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
Ποιος τις ξέρει όμως; Μόνο όσοι είχαμε την τύχη να τις διασχίσουμε. Θέλουν και οι ομορφιές της διαδρομής λοιπόν διαφήμιση.
Αλλά ποιοι;
Πρέπει να δουλέψουν ΟΛΟΙ. Μόνο με δουλειά θα γίνει χρυσοφόρα ΟΛΑ τα δρομολόγια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου