Κάτι που φυσικά επιβεβαιώθηκε με τραγικό τρόπο την επόμενη ημέρα. Μαθαίναμε τα γεγονότα της σύγκρουσης των δυο τρένων που η κάθε λεπτομέρεια ήταν μια έκπληξη.
- Το πώς βρέθηκαν για παράδειγμα δυο τρένα που πηγαίναν αντίθετα στην ίδια γραμμή, ενώ δεν είχαν περάσει πολλά χρόνια που είχε κατασκευαστεί διπλή γραμμή στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Ενώ δεκαετίες που ήταν μονή η γραμμή που εξυπηρετούσε τις δυο κατευθύνσεις, έγινε μόνο το δυστύχημα στον Δοξαρά το 1972 λίγα χιλιόμετρα πριν την Λάρισα.
- Μάθαμε για τον σταθμάρχη που ήταν πολιτικό ρουσφέτι, κι άλλαξε ο νόμος για να γίνει η μετάταξή του στη θέση αυτή. Ακούστηκε όνομα βουλευτή Λάρισας.
- Είδαμε βίντεο με την σύγκρουση των δυο τρένων με έκρηξη μέσα στη νύχτα. Που μπορεί να μας ξάφνιασε αρχικά, αλλά μετά τις εξηγήσεις ειδικών όπως μας έλεγαν, την δικαιολογήσαμε. Λόγω των υγρών που είχε η επιβατική αμαξοστοιχία όπως φιάλες για το κυλικείο ή λόγω του ηλεκτρικού ρεύματος με το οποίο κινούνται πλέον τα τρένα.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά ακούστηκε πως γινόταν χωματουργικές
εργασίες στην περιοχή. Για αποκατάσταση του χώρου όπως μα έλεγε ο υφυπουργός
παρά των πρωθυπουργό Τριαντόοπουλος. Άρα μετακινήθηκαν και τα βαγόνια, αλλιώς
πώς θα γινόταν ΠΛΗΡΗΣ η αποκατάσταση του χώρου. (ακούστε τον υφυπουργό
παρά των πρωθυπουργό στις 7 Μαρτίου στο τοπικό TRT)
Όλοι απορήσαμε, «τί κάνουν; Δεν είναι νωρίς για αποκατάσταση του χώρου;». Αλλά ήμασταν σίγουροι πως έγιναν όλα καλά, ψάχτηκε ο τόπος για να μαζευτούν οι νεκροί και πάρθηκαν όλα τα στοιχεία. Μια που ζούσαμε στην Ελλάδα του 2023 κι όχι στην ταινία «Ορατότις μηδέν» του Νίκου Φώσκολου, που ο Νίκος Κούρκουλος ως μοναδικός επιζών φώναζε για την υπαιτιότητα της εταιρίας στο ναυάγιο με τους τόσους νεκρούς.
Παράλληλα όλες αυτές τις μέρες άρχισαν να κυκλοφορούν στο internet, δειλά στην αρχή, ερωτήσεις που οδηγούσαν σε κάποιες παράξενες θεωρίες. Για το «Τι είχε το εμπορικό τρένο». Και μιλούσαν για εύφλεκτα χημικά υλικά. Ξυλόλιο λέει. Που προσωπικά δεν την ήξερα αυτή την ουσία, που «παράγει» νοθευμένη βενζίνη
Ξέρω πως υπάρχουν χάπια που αν τα ρίξεις σε 10 λίτρα νερό,παράγουν παράγουν «κάτι σαν τσίπουρο». Πολύ «βαρύ» κι επικίνδυνο για την υγεία βεβαίως. Αλλά φαίνεται πως υπάρχει και υλικό που αν «το ρίξεις» (πόσο; 1 λίτρο στα 1.000 λίτρα ή στα 10.000 λίτρα άραγε;) σε μια δεξαμενή γίνεται κάτι σα βενζίνη. Με τις γνωστές συνέπειες στο αυτοκίνητο που θα τις χρησιμοποιήσει φυσικά.
Κράτησα απ‘ όσα διάβαζα μόνο το τελευταίο, μια που όλα τ’ άλλα τα θεωρούσα «ως συνωμοσιολογία».
Παράλληλα μαθαίναμε ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ και για τις απεργίες που έκαναν οι σιδηροδρομικοί με αιτήματα την ασφάλεια του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα αλλά και τα εξώδικα που έστελναν γι’ αυτό
Περνούσε ο καιρός και ότι αφορούσε το δυστύχημα των Τεμπών, δεν ήταν πια είδηση.
Πλησίαζε το καλοκαίρι όλα ξεχάστηκαν και οι απαντήσεις του κόσμου στις προεκλογικές συζητήσεις που έκανα, όταν επισήμαινα: «Θα επηρεαστούν τα αποτελέσματα από το δυστύχημα στα Τέμπη» η απάντηση ήταν «ποιος το θυμάται αυτό». Και τ’ αποτελέσματα έδειξαν πως ήταν σωστό»
Το φθινόπωρο γράφτηκε, για ανθρώπινα μέλη σε καμένο βαγόνι.
Κι από εκεί και πέρα, όλα άρχισαν ν’ αλλάζουν σιγά σιγά.
Ζητήθηκαν προανακριτικές επιτροπές και από Ελληνική λύση κι από ΠΑΣΟΚ κι από ΣΥΡΙΖΑ για τα Τέμπη με αφορμή ένα πόρισμα ευρωπαίου εισαγγελέα, με θέμα κάποια εκατομμύρια ευρώ που ήρθαν στην χώρα μας για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου με «τη σύμβαση 717». Που η ΝΔ βρέθηκε σε δύσκολη θέση, πώς να πουν όχι οι «μενουμεΕυρώπηδες» σε ευρωπαϊκό πόρισμα;
Το ΚΚΕ όμως έβγαλε την ΝΔ από τη δύσκολη θέση και πρότεινε εξεταστική επιτροπή από το 1997. Μπορεί ιδεοληπτικά τελείως γιατί φταίνε όλοι και κυρίως η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά η ΝΔ συντάχθηκε για να διαχυθούν οι ευθύνες.
Και παρ' όλα αυτά η επιτροπή είχε κάποια αποτελέσματα, Να κάνει τον κόσμο πιο υποψιασμένο μια:
- Οι ανακριτικές αρχές τώρα ασκήσαν δίωξη κατά του κ Αγοραστού. Η μήνυση είχε γίνει τον Αύγουστο, πέντε μήνες πριν δηλαδή, από τους συγγενείς των θυμάτων για την αποκατάσταση του χώρου δηλαδή το μπάζωμα να μην καταθέσει.
Παράλληλα βγήκε και το πόρισμα του εμπειρογνώμονα των συγγενώνκ Κοκοτσάκη που επιβεβαιώνει όλες τις θεωρίες συνομωσίας.
Λίγο πριν κλείσει χρόνος από το τραγικό δυστύχημα «τέλειωσε» εξεταστική επιτροπή, με πορίσματα παρωδία από τη ΝΔ, παρόμοια αλλά περιληπτικά από τα’ άλλα κόμματα. Εκτός του ΚΚΕ που ήταν απλά γελοίο. Πι συγγενείς των θυμάτων βρήκαν αποκούμπι και συμπαράσταση στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αυτή είναι η ιστορία ΠΟΛΎ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ αναφέρθηκα τους Συνδικαλιστές, στο τέλος έχει κερδισμένους και χαμένους.
Χάθηκε ακόμη πιο πολύ η αξιοπιστία του Τύπου και των δημοσιογράφων. Όπως και της δικαιοσύνης για του χειρισμούς της υπόθεσης ένα χρόνο τώρα, της αστυνομίας και πυροσβεστικής για το μπάζωμα. Και φυσικά της ΝΔ για την επιχείρηση συγκάλυψης αλλά και για τον διασυρμό της Ελλάδας παγκοσμίως.
Στους κερδισμένους θα βάλω, τους συνδικαλιστές που ενώ έκανα απεργίες για να μας προστατέψουν δεν ακουγόταν από κυβέρνηση, ΜΜΕ. Και φυσικά από εμάς αφού η δημοσιογραφία δεν έκανε τη δουλεία της.
Αλλά και την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη συμπαράσταση στους συγγενείς των θυμάτων και την έρευνα που κάνει για το που πήγαν τα λεφτά της. Έχω να σημειώσω πως αν έκανε και σε άλλες περιπτώσεις ανάλογες έρευνες πολλοί πρώην υπουργοί θα ήταν φυλακή και ακόμη περισσότερες μεγάλες εταιρίες θα χρεοκοπούσαν.
Και φυσικά η Ελλάδα δεν θα ήταν τριτοκοσμική «Μπανανία» αλλά κανονικό Ευρωπαϊκό κράτος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου