Δυστυχώς για το άθλημα, και για όλους εμάς που μας αρέσει να το παρακολουθούμε και θαυμάζουμε τις οδηγικές ικανότητες των οδηγών, πιλότους συνηθίσαμε να τους λέμε κι όχι άδικα μια που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο μπορούνε να κρατήσουν στον δρόμο τα μονοθέσια σε τέτοιες ταχύτητες, χάθηκε σ’ ένα φοβερό ατύχημα την πρωτομαγιά του 1994, μάλλον από αστοχία υλικού. Μάλιστα επειδή ήταν το Ορθόδοξο Πάσχα θυμάμαι σαν τώρα την είδηση που μου έπεσε σαν κεραυνός, μέσα στην εκκλησία το απόγευμα του Πάσχα, από το Νίκο που ήταν πιο άρρωστος από μένα.
Τον έκανε συντροφιά ο σημερινός βουλευτής της ΝΔ Άρης Σταθάκης ενώ ψηνόταν ο οβελίας αφού παρακολουθούσε τον αγώνα τραγικό της Ίμολα στην TV. Από τότε πολλοί μας έκαναν να ελπίζουμε σε νέο Senna αλλά πέρα από τον Γερμανό Michael Schumacher (ίσως και τον Lewis Hamilton) δεν υπήρξε.
Ως σήμερα κυριαρχούσαν τα κόκκινα και ασημένια βέλη της Ferrari και Mc Laren, με μικρά διαλείμματα.
Και φτάσαμε σήμερα 15 χρόνια μετά. Η οικονομική κρίση έπληξε και «το τσίρκο» της Formula 1. Οι μικρές ομάδες με χίλια ζόρια κρατήθηκαν. Η Honda πήρε την απόφαση να αποσυρθεί. Άλλωστε ουσιαστικά είναι η British American Racing (B.A.R.) που την αγόρασε το 2005. Τέσσερα δηλαδή χρόνια πριν.
Ούτε η B.A.R. είναι ομάδα που δημιουργήθηκε από το μηδέν. Αφού το 1999 η ομώνυμη ομάδα του Ken Tyrrell (Tyrrell) από την Ford.
Και ξαφνικά
Αντιγράφω την είδηση από το i-live.gr στις 11ης Μαρτίου 2009 (Την πιο περασμένη Τετάρτη δηλαδή)
Πωλήθηκε η Honda F1 στον Ross Brawn
Άλλαξε ιδιοκτησιακά χέρια η ομάδα της Honda στην Formula 1, καθώς πωλήθηκε στον Ross Brawn, δυόμιση μήνες μετά την ανακοίνωση πως αποχωρεί από την F1. Ο Brawn ύστερα από 10ετή θητεία στην Ferrari ως τεχνικός διευθυντής και αργότερα ως αγωνιστικός διευθυντής στην Honda, επιστρέφει πλέον ως ιδιοκτήτης της αγωνιστικής ομάδας.Η ομάδα πλεόν θα ονομάζεται Brawn GP και το μονοθέσιο της θα έχει νέα ονομασία, BGP 001, ενώ όσον αφορά τους κινητήρες η Honda έχει ήδη συμφωνήσει με την Mercedes για την παραχώρηση των κινητήρων FO108W 2,4 λίτρων. Οι πιλότοι θα παραμείνουν ίδιοι, με τον πολύπειρο Rubens Barrichelo, ο οποίος έχει συμπληρώσει 271 Grand Prix και τον ελπιδοφόρο Jenson Button, για τον οποίο κυκλοφορούν φήμες πως δέχθηκε μείωση αποδοχών προκειμένου να συνεχίσει να αγωνίζεται στην ομάδα.
Η Honda θα μεταβεί στην Βαρκελώνη για δοκιμές, έτσι ώστε να είναι έτοιμη όταν θα ταξιδέψει στην Αυστραλία για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς.
Έτσι ο Jenson Button και ο Rubens Barrichelo εκεί που ήταν άνεργοι μιάμιση βδομάδα πριν ξεκινήσει το αγωνιστικό πρόγραμμα βρεθήκαν με εργοδότη.
* * *
Ποιός είνα όμως ο Ross Brawn;Είναι ο υπεύθυνος μηχανικός για την αγωνιστική άνοδο της Ferrari από το 1996. Ηρθε στο Maranello απο την Benetton που ήταν από το 1991.
Μαζί την ίδια χρονιά έφερε στην Ιτάλια και τον Michael Schumacher που έγινε ο κυρίαρχος του παιχνιδιού. Τις ικανότητές του ο τελευταίος τις είχε δείξει και στην Benetton.
Το 2007 πήγε στη Honda την οποία και αγόρασε την προπερασμένη βδομάδα.
Χθες έγινε ο πρώτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.
Κι έγινε η μεγάλη έκπληξη: Το ένα – δύο (όπως συνηθίζουμε να λέμε) έκανε η Brawn GP. Νε νικητή τον Jenson Button και δεύτερο τον άλλο παραλίγο άνεργο τον Rubens Barrichelo, Και δεν θυμάμαι αν υπήρξε άλλο grand priχ τα 15 αυτά χρόνια χωρίς Mc Laren στο βάθρο. Και μάλιστα τους 3 πιλότους τους εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας (άλλο αν τιμωρήθηκε ο Trulli και φαίνεται 3ος ο Hamilton που ανακλήθηκε ποινή του).
Άρχισα να ελπίζω για όλα λοιπόν από χθες. Ότι κάτι μπορεί να συμβεί να βγούμε από το οικονομικό και κοινωνικό τέλμα που βρισκόμαστε, και να έρθουν όλα τα πάνω – κάτω.
Όπως κανείς δεν φανταζόταν ότι θα θριάμβευε μια ομάδα μιάμιση εβδομάδας.
Και μάλιστα διάδοχο μιας ομάδας που πήγαινε να κλείσει.
Και την πήρε ποίος; ένας υπάλληλός της. Ενας υπάλληλος άξιος καθ’όλα που είχε όραμα. Να φτιάξει μια ανταγωνιστική ομάδα
ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου