Μιλάμε πολλές φορές για τις επιπτώσεις του εγκλεισμού μας λόγω Κορονοϊου, το λέμε Lockdown ίσως γιατί το «εγκλεισμός» ή το «κατ’ οίκον περιορισμός» ακούγετε σκληρός. Τόσο στην οικονομική μας ζωή όσο και στην κοινωνική ή την ψυχολογική κατάσταση.
Όσο αφορά τους μαθητές ακούγεται από πολλούς, για την κοινωνικοποίηση των παιδιών.
Το παρακάτω κείμενο, «μιλάει» για τα μαθησιακά προβλήματα που έχουν μαθητές των πρώτων τάξεων του δημοτικού, λόγω της μη μετάβασης τους στο σχολείο.
Το θέμα είναι πώς τα προβλήματα που έχουν οι μαθητές μικρότερων τάξεων, φαίνονται εύκολα. Στις μεγαλύτερες τάξεις όμως όχι. Αφού ουσιαστικά δύο σχολικές χρονιές χαθήκαν και πιστεύω οι γενιά που είχε την ατυχία, να είναι στα θρανία τα δυο αυτά χρόνια (να δούμε και πόσο ακόμη), θα αποφοιτήσει έχοντας σοβαρές ελλείψεις.
• • •
3500 μαθητές στην περιοχή αποκλεισμένοι από τη μάθηση όσο τα σχολεία ήταν κλειστά
Σοκάρουν τα στοιχεία τα οποία έρχονται στην επιφάνεια με αφορμή το άνοιγμα των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων και αφορούν στην κατάσταση στην οποία περιήλθαν οι μαθητές της περιοχής κατά το διάστημα που αυτά παρέμεναν κλειστά .
Όπως αποκάλυψε μιλώντας στην εκπομπή του Γιάννη Γεωργόπουλου, «Πράσινο, Κόκκινο σε Γαλάζιο Φόντο» στον max fm 93,4 στην Πάτρα, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στο Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας Στέλιος Παλαρμάς, περισσότεροι από 3.500 μαθητές μόνο στην Πάτρα, για τους μήνες που τα σχολεία έμειναν κλειστά, ήταν αποκλεισμένοι και χωρίς πρόσβαση στη μάθηση καθώς δεν διέθεταν ούτε τα χρήματα , αλλά ούτε και τον εξοπλισμό για να συμμετάσχουν σε διαδικασίες εξ αποστάσεως μάθησης.
Ανησυχία και προβληματισμό προκαλεί την ίδια ώρα και η αποκάλυψη του προέδρου στην Ένωση Συλλόγων Γονέων της Πάτρας Τίμου Πατρινού, ο οποίος μιλώντας στην εκπομπή, μίλησε για δεκάδες μαθητές από την περιοχή, οι οποίοι πηγαίνουν στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού, που δεν γνωρίζουν να γράφουν και να διαβάζουν.
Αυτό είναι το τίμημα των ημίμετρων και των λαθεμένων πολιτικών που ακολουθήθηκαν σε όλο το διάστημα της πανδημίας επεσήμανε ο κ. Παλαρμάς , προσθέτοντας, πως είναι επιτακτική η ανάγκη να λειτουργήσει η ενισχυτική διδασκαλία, προκειμένου να καλυφθεί στο μέτρο του δυνατού η απώλεια στο μαθησιακό επίπεδο.
Σε ότι αφορά τα μέτρα που έχουν τεθεί σε ισχύ με αφορμή το άνοιγμα των Δημοτικών και Γυμνασίων τόσο ο κ. Παλαρμάς όσο και ο κ. Πατρινός υποστήριξαν ότι είναι επιβεβλημένη η διενέργεια μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ , η τήρηση των αποστάσεων, η αραίωση των μαθητών με το άνοιγμα των κλειστών αιθουσών και οι προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστριών. Παράλληλα ζήτησαν την διενέργεια εμβολιασμών κατά προτεραιότητα .
Αναδημοσίευση: patrastimes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου