Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

10 χρόνια του blog (_Garfield_) …και συνεχίζω



Ψάχνοντας χθες το τι θα βάλω στο blog μου, μέχρι να αποφασίσω  να κάνω καζαμία κοιτούσα το τι «ανέβαζα» τέτοιες μέρες τα προηγούμενα χρόνια. Ήθελα να έχω κάτι ανάλογο και το έκανα αυτό μήπως μου έρθει καμμιά ιδέα. Είδα με έκπληξή μου πως συμπληρώθηκαν δέκα χρόνια από τότε που ξεκίνησα να το γράφω.
Κι αυτό σχεδόν καθημερινά. Κι αυτό ενώ επίτηδες έγραψα στο πρώτο μου σημείωμα πως «Θα γράφω λοιπόν κυρίως όταν έχω διάθεση».
Το έγραψα αυτό για δύο λόγους. Επειδή ξέρω πως κάποιες φορές υποχρεώσεις μπορούν να με κρατήσουν όλη τη μέρα μακριά από την οθόνη του υπολογιστή αλλά και κάποιες στιγμές απλά να βαριέμαι. Όμως έλυσα και τους δυο λόγους και θα σας πω παρακάτω πως.
Δεν έκανα καταχωρήσεις μόνο όταν ταξίδευα, αλλά και όλο τον Αύγουστο καθώς και Χριστούγεννα ή Πάσχα που βρισκόμουν στο χωριό μου. Αλλά υπήρχαν και μερικές έκτακτες απουσίες, και δεν μπορούσα να ετοιμάσω την καταχώρηση από το περασμένο βράδυ.
Αλλά και το ότι βαριέμαι να γράψω το έλυσα. Είδα πως στα παραδοσιακά ΜΜΕ, «δεν περνούν» κάποιες ειδήσεις και θέματα. Έτσι μετά από μερικά χρόνια άρχισα να αναδημοσιεύω τέτοια. Φυσικά πάντα μετά από μια διασταύρωση από αρκετές ιστοσελίδες, και  βασικά να μην copy paste σε όλες τις εμφανίσεις στο διαδίκτυο. Βέβαια πάντα με αναφορά στη πηγή (ή στην αρχική όπου αναφερόταν). Τις περισσότερες φορές με μπλε γράμματα να ξεχωρίζουν έκανα το σχόλιο του θέματος που αναδημοσίευα.
Τελευταία όμως όλο αυτό άρχισε να γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Κι αυτό γιατί τα fake news άρχισαν να περνούν όχι μόνο σε σοβαρά blog αλλά και σε σοβαροφανής εφημερίδες και Μέσα Μαζικής ενημέρωσης. Και δεν είναι όλα όπως αυτό που αναπαρήγαγε γνωστή εφημερίδα «πως ο Τσίπρας κατοικεί σε σπίτι που πήρε σε πλειστηριασμό. Και μάλιστα, νομίζω έλεγε η είδηση, πως ο πρώην ιδιοκτήτης αυτοκτόνησε». Ούτε σαν αυτή που αναπαρήγαγε το 2015 δημοσιογράφος, πως «μία από τις 4 τηλεοπτικές άδειες θα πάρει το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ».
Έτσι σκέφτομαι να «γράφω πιο συχνά» κι επειδή μου έρχονται ιδέες για γράψιμο διάφορες στιγμές που είμαι εκτός υπολογιστή θα πάρω κι ένα laptop για γράψιμο. Απέφευγα να πάρω laptop ως τώρα για να μην είμαι όλη την ελεύθερη ώρα στον υπολογιστή και τώρα δεν έχω σκοπό να βάλω πολλές εφαρμογές σ’ αυτό.
 Κι αυτό για να μην ανοίγω το PC μου όλη τη μέρα, μια που όταν καθίσω στον υπολογιστή δύσκολα «ξεκολλάω». Έτσι θα μπορώ να γράφω πιο πολύ και διαφορετικές ώρες,
Εν καιρώ μέσα στον χρόνο θα υπάρξουν κι άλλες αλλαγές, όπως τη δημιουργία ενός δωρεάν DOMAIN (.TK) με όνομα που θα σκεφτώ (συνδυασμός του Garfield, πάντα, με ειδήσεις και σχόλια.  Καθώς και η ύπαρξη του laptop ίσως  μου επιτρέψει να «ανεβάζω» κείμενα από το χωριό μου. Γιατί στο χωριό μου δεν είναι μόνο η αδυναμία να κάνω καταχωρήσεις που δεν το κάνω. Τόσο στα ταξίδια μου, φυσικά και στις έκτακτες απουσίες μου θα συνεχίσω να απουσιάζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου