Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2016

ΕΥΧΕΣ… ΕΥΧΕΣ… ΕΥΧΕΣ



Σε λίγες ώρες  το 2016 θα είναι ιστορία. Ιστορία για όλους μας. Καλή ή όχι,
Ας είναι το 2017 να είναι πιο καλό σε όλους τους τομείς
Για την τον καθένα μας προσωπικά, για την Ελλάδα μας και όλο τον κόσμο
Εύχομαι πρωτίστως υγεία κι ευτυχία στον καθένα σας χωριστά, 
Οικονομική ανάταση σε όλο τον κόσμο στην χώρα μας. 
Καθώς και Ειρήνη και ευημερία σε κάθε γωνιά του πλανήτη μας

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

Δέκα ασυνήθιστες χρήσεις της μπύρας



Επειδή για πολλούς, αν όχι όλους, το καλοκαίρι είναι συνώνυμο με μια παγωμένη μπύρα, είναι η κατάλληλη εποχή για να μάθουμε τι άλλο μπορούμε να...
κάνουμε με τη μπύρα, ειδικά τώρα το χειμώνα που «δεν πολύτραβιέται» , εκτός από το να την πιούμε ή να την πετάξουμε επειδή ζεστάθηκε τόση ώρα κάτω από τον ήλιο!
* * *
1. Ενισχύστε το χώμα
Η μαγιά προωθεί την ανάπτυξη των φυτών, για το λόγο αυτό ρίξτε μερικές κουταλιές της σούπας μπύρα στον κήπο, λίγο πριν φυτέψετε. Θα βοηθήσει τα φυτά να μεγαλώσουν γρήγορα και τον κήπο σας να ανθίσει.

2. Γυαλίστε τα ξύλινα έπιπλα
Εμποτίστε ένα μαλακό πανί με μπύρα και τρίψτε απαλά τις ξύλινες επιφάνειες. Θα αποκτήσουν αμέσως γυαλάδα, το χρώμα θα ζωντανέψει και θα γίνουν σαν καινούρια. Για περισσότερη λάμψη, τρίψτε μετά με ένα στεγνό μαλακό πανί.

3. Αφαιρέστε τους λεκέδες
Ρίξτε λίγη μπύρα πάνω στους επίμονους λεκέδες των ρούχων και πλύντε όπως συνήθως. Εκτός από τους λεκέδες, απομακρύνονται και οι δυσάρεστες οσμές.

4. Τα μαλλιά σας θα ξεμπερδεύονται εύκολα και θα λάμπουν
Στο τελευταίο ξέπλυμα, ρίξτε λίγη μπύρα και αφήστε 1-2 λεπτά. Ένα οικολογικό κοντίσιονερ που δίνει και λάμψη. Επιπλέον, πριν την έκθεση στον ήλιο, ρίξτε μερικές σταγόνες μπύρας στα μαλλιά σας, τα οποία θα μοσχομυρίσουν λυκίσκο και θα αποκτήσουν ένα ωραίο φωτεινό χρώμα.

5. Spa για τα κουρασμένα πόδια
Ρίξτε μισό κουτάκι μπύρας μέσα σε μια λεκάνη και βυθίστε για λίγη ώρα τα πόδια σας. Κάντε ελαφρύ μασάζ, το οποίο θα καταπραΰνει και θα ξεκουράσει τα κουρασμένα άκρα σας.

6. Γυαλίστε τα χρυσά κοσμήματα
Σε ένα μικρό μπολ βάλτε λίγη μπύρα και βυθίστε τα κοσμήματά σας. Αφήστε για λίγο χρόνο και τρίψτε με ένα μαλακό πανί.

7. Σβήστε μια μικρή φωτιά
Ένα κουτί ή ένα μπουκάλι μπύρας μπορεί να μιμηθεί άριστα ένας πυροσβεστήρα για μικρές εστίες φωτιάς, όταν αυτός δεν υπάρχει στο σπίτι. Απλά ανακινήστε και ρίξτε στη φωτιά. Η μπύρα περιέχει κυρίως νερό και έτσι ενδείκνυται σε μικροφωτιές, για παράδειγμα την ώρα που ψήνετε στο μπάρμπεκιου.

8. Μην την πιείτε… λουστείτε!
Ένα μπάνιο σε μπύρα είναι ό,τι καλύτερο για το δέρμα, καθώς τα συστατικά της ενυδατώνουν και μαλακώνουν την επιδερμίδα. Ξεπλύνετε καλά.

10. Ενισχυτικό ζύμης
Αν δεν έχετε μπέικιν πάουντερ ή αλεύρι που φουσώνει μόνο του, δεν μπορεί, μια μπύρα θα την έχετε στο ψυγείο. Ρίξτε ένα κουτάκι μπίρας στο μείγμα της συνταγής σας για τη ζύμη. Αν αυτό γίνει υδαρό, βάλτε επιπλέον αλεύρι, αν γίνει σφιχτό, ρίξτε κι άλλη μπίρα. Η ζύμη σας θα φουσκώσει στα σίγουρα!


Αναδημοσίευση: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Ποιες τροφές ενισχύουν τη μνήμη;



Η διατροφή παίζει ρόλο στη μνήμη; Πολλές έρευνες τα τελευταία χρόνια έχουν αναδείξει τροφές, οι οποίες βοηθούν την λειτουργία του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα να αποδίδει καλύτερα σε θέματα μνήμης και συγκέντρωσης. Παρακάτω, παραθέτουμε κάποιες τροφές οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν την «υγεία» του εγκεφάλου σας, άρα και τους βαθμούς σας! Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να τηρείται το μέτρο.
* * *
Γάλα και δημητριακά: Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε το πρωινό σας. Το γάλα συμβάλει τόσο στην ισορροπία του νευρικού συστήματος όσο και στην εγκεφαλική λειτουργία. Αν μάλιστα συνδυαστεί με την υψηλή θρεπτική αξία των δημητριακών ολικής αλέσεως, τότε θα καταφέρετε να δώσετε ένα «σπρώξιμο» και στη συγκέντρωσή σας
Ψάρια: Τα ψάρια είναι γνωστό ότι είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα. Ο σολομός, η σαρδέλα, ο φρέσκος τόνος, συμβάλλουν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου, ενισχύουν την πνευματική λειτουργία, ενισχύουν τη μνήμη και κατ’ επέκταση κάνουν ακόμα πιο αποδοτική τη μελέτη. Αν μέσα σε όλα αυτά προσθέσετε και την αντιφλεγμονώδη δράση τους, θα καταλάβετε ότι αποτελούν μια πολύ σημαντική τροφή, η οποία είναι καλό να κάνει την εμφάνισή της στο οικογενειακό τραπέζι τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα.
Αβγά: Τα αβγά είναι πλούσια σε βιταμίνη Β12, η οποία βοηθάει τη μνήμη και τη μάθηση αλλά και σε βιταμίνη D, η οποία συμβάλλει στην απορρόφηση του ασβεστίου. Επίσης, τα αβγά περιέχουν πρωτεΐνες και αμινοξέα που ενισχύουν τη «δουλειά» των νευροδιαβιβαστών, κάνοντάς τους να μεταφέρουν ακόμα πιο γρήγορα τα μηνύματα στον εγκέφαλο, ενισχύοντας τη διαδικασία της σκέψης και τη λειτουργία της μνήμης.
Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί περιέχουν αμέτρητα ευεργετικά στοιχεία για τον οργανισμό μας. Δύο από τα πιο σημαντικά είναι ο σίδηρος και το μαγνήσιο, που και αυτά συμβάλλουν στην τόνωση της μνήμης, κάνοντας τα καρύδια, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια και τις σταφίδες πρώτης τάξης λιχουδιές – ειδικά σε περίοδο έντονης μελέτης κι εξετάσεων.
Φρούτα: Ένα ποτήρι φυσικού χυμού φρέσκων φρούτων την ημέρα είναι ιδανικό για την υγεία του εγκεφάλου μας, καθώς είναι πλούσια όχι μόνο σε βιταμίνες και φυτικές ίνες αλλά και σε αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση της μνήμης
Κρέας: Το κρέας, και ειδικά το κόκκινο, θεωρείται μια από τις πλουσιότερες πηγές σιδήρου και πρωτεϊνών, στοιχεία τα οποία ενισχύουν τη μνήμη και μας γεμίζουν με ενέργεια.
Ζάχαρη: Η γλυκόζη ιδιαίτερα, αποτελεί το κύριο καύσιμο του εγκεφάλου για όλες τις ηλικίες. Οι υδατάνθρακες (ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά κτλ) και τα σάκχαρα (μέλι, μαρμελάδα, ζάχαρη, φρούτα) προμηθεύουν στο κύτταρο γλυκόζη, η οποία αποτελεί και το κατ’εξοχήν σάκχαρο του, για την παραγωγή της ενέργειας που είναι απαραίτητη για τις διάφορες λειτουργίες του, άρα και την μνήμη.



Αναδημοσίευση: e-didaskalia.blogspot.gr