Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η σημαία στην φανέλα της Εθνικής Μπάσκετ

Έγραφα πέρυσι τέτοια εποχή (στις 13/9 που θα το βρείτε εδώ όπως και παρακάτω) για την Εθνική Ελλάδας στο μπάσκετ που συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα χωρίς το εθνόσημο. Οπότε δε μου φάνηκε παράξενο που δεν είχαν ούτε στο φετινό Μουντομπάσκετ.
Όμως περνώντας την ώρα μου ψάχνοντας φωτογραφίες από τους αγώνες στην Ισπανία πρόσεξα πως υπήρχε η σημαία μας Και μάλιστα μεγάλη.
Μόνο που ήταν σε τέτοιο σημείο που δεν μπορεί να τη δει κανείς. Σα να ντρέπονται που την έχουν.
Φαντάζομαι πέτυχαν τον στόχο τους, μια που η ελληνική σημαία είναι τόσο κρυφά που χρειάζεται μια φωτογραφία να την δεις. Είναι στα πλάγια στις ραφές της φανέλας. Προσέξτε τον Μπουρούση και τον Παπανικολάου στην φωτογραφία που δημοσιεύω από τον νικηφόρο αγώνα με την Κρoατιά.
Ενθουσιασμένος για την ανακάλυψη αλλά και συνάμα συγχυσμένος που κάποιοι στην ΕΟΚ (Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης) ντρέπονται για την Ελληνική σημαία, έψαξα για να βρω την περυσινή μου ανάρτηση.
Και τελικά τη βρήκα. Κοιτώντας την φωτογραφία του Βασίλη Σπανούλη που ανέβασα πέρυσι πρόσεξα (η ανάρτηση υπάρχει κι εδώ) πως ΚΑΙ η περυσινή Εθνική είχε στο ίδιο σημείο την σημαία. Δηλαδή και πέρυσι ντρεπόταν που είναι Έλληνες;
Τελικά απ’ ότι κατάλαβα κανείς δεν ντρεπόταν (και μάλλον δε ντρέπεται) για την σημαία της χώρας μας. Αλλά χαλούσε την μακέτα που έχουν καταντήσει την φανέλα της Εθνικής Ελλάδας. Την κινητή διαφήμιση της Eurobank. Γιατί έτσι την κατάντησαν.
Κι εδώ που τα λέμε είναι πιο καλά που έχουν έστω κι εκεί τη σημαία, κι όχι στο σορτσάκι (πάνω «στην οικογένεια ή –ας μη γίνω χυδαίος)
Μπορεί όμως να μην ήθελαν να την κρύψουν την σημαία, αλλά το έκαναν πολύ καλά. Τόσο καλά που έστω και σε φωτογραφία δεν την πρόσεξα. Ούτε εγώ ούτε τόσοι φίλοι μου που σχολιάζαμε (κυρίως πέρυσι) την απουσία εθνόσημου από τη φανέλα.
Μπορεί όμως να μην ήθελαν να την κρύψουν την σημαία, αλλά το έκαναν πολύ καλά. Τόσο καλά που έστω και σε φωτογραφία δεν την πρόσεξα. Ούτε εγώ ούτε τόσοι φίλοι μου που σχολιάζαμε (κυρίως πέρυσι) την απουσία εθνόσημου από τη φανέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου