Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Η κομπίνα των «ιδιοκτητών»
του Φαραγγιού της Σαμαριάς


Σκάνδαλο αποκαλύφθηκε στην Κρήτη. Κτηνοτρόφοι σαν δικές τους ή ενοικιαζόμενες εκτάσεις, προκειμένου να εισπράττουν παράνομα επιδοτήσεις!!! 

Θα αρχίσουν σιγά σιγά να βγαίνουν τώρα δημοσιογράφοι και σχολιαστές σε ηλεκτρονική κι έντυπα ΜΜΕ να μας λένε για πολίτες που είναι υπεύθυνοι (γιατί ως γνωστών «μαζί τα φάγαμε») για την κατάντια της χώρας μας.Εγώ θα συμφωνίσω μαζί τους. Αλλά αυτοί φταίνε; Και δεν μιλάω για πως ήταν κάτι που έχει σχέση με την ηθική του θύτη. Των κτηνοτρόφων που έκαναν αυτί τη δουλεία και είμαι σίγουρος πως θα βγουν κι άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις. Και δε μιλάω ούτε για την ανοργανοσιά του κράτους που μετά τον θάνατο κάποιου προσώπου η δήλωση από τους οικείους θα πρέπει να γίνει σε χίλιες μεριές και πιθανών να ξεχάσει να το κάνει κάπου, να μην ήξερε πως πρέπει να το δηλώσει κι εκείιή να γίνει κάποιο λάθος και να μη ξεχάσω την εκ του πονηρού άγνοια ή μη διόρθωση κάποιου λάθους.
Εδώ μιλάμε για βασικά πράγματα.
Ας υποθέσουμε πως εγώ, το λαμόγια, πρέπει να παίρνω λεφτά γιατί ως κάποιος που πρέπει να νοικιάσει ένα σπίτι στην Αθήνα, στον κ. Τάδε.
Οι ευρωπαίοι επειδή το έχουν προβλέψει πως κάποιοι δεν θα έχουν να πληρώσουν το ενοίκιο, λόγω της κρίσης, θεσπίζουν να δίνουν στον ιδιοκτήτη ένα ποσό (ας πούμε 100 ευρώ) για να παραχωρεί δωρεάν το σπίτι στον ενοικιαστή.
Εγώ ως «λαμόγια» πάω στον Δήμο Αθηναίων και δηλώνω πως το παραχωρώ απο εδώ και πέρα δωρεάν το σπίτι μου στον κ. Τάδε να παίρνω το 100ρικο.
Ο Υπάλληλος λοιπόν διαβάζει στην αίτηση που συμπληρώνω.
Ονομα, Επώνυμο διεύθυνση(δικά μου μια που πρέπει να παίρνω τα λεφτά) και φθάνουμε στα κρίσιμα.
Ονομα ενοικιαστή Τάδε διεύθυνση ακίνητου μου που του παραχωρώ
Ηρώδου Αττικού 19
Αθήνα
ΤΚ 10674
Θα φταίω εγώ που θα παίρνω ευρωπαϊκά κονδύλια επειδή παραχωρώ στον ενοικιαστή μου το Μέγαρο Μαξίμου;
Θα πρέπει λοιπόν οι εν λόγω κτηνοτρόφοι (αφού τιμωρηθούν οι υπάλληλοι που πήραν τέτοιες δηλώσεις) να απαλλαχθούν κατά το μεγαλύτερο μέρος των προστίμων   και ίσως των χρημάτων που έλαβαν αφού πουν ποιος τους είπε να δηλώσουν αυτό το βοσκοτόπι και τελεσιδικίσει η απόφαση.
Γιατί σίγουρα κάποιος πολιτικός βρίσκεται από πίσω. Κάποιος πολιτικός που δεν διέφθειραν οι πολίτες αλλά το αντίστροφο (τους διέφθειρε αυτός με αντάλαγμα την μόνιμη εκλογή του στο κοινοβούλιο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου