Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

Τακτικά κάθε Παρασκευή κι ένα κείμενό μου

Έφτιαξα αυτό το blog, τον Δεκέμβριο του 2008 με το πρώτο μου post, στο οποίο κατά κάποιο τρόπο συστήθηκα, να είναι η τελευταία μέρα του έτους. Από τότε καθημερινά «δίνω το παρών» σε τούτο εδώ τον χώρο. Εκτός κάποιες έκτακτες περιπτώσεις, και αρχικά τον Αύγουστο όπου πάω στο χωριό μου. Το τελευταίο άλλαξε το 2022 και αυτό το μήνα είμαι «στις επάλξεις»

Αρχικά έγραφα καθημερινά, αλλά κάποια στιγμή είδα πως αυτό δεν είναι δυνατόν ενδιάμεσα «στο τρέξιμο» και στα προβλήματα της καθημερινό τας. Εκτός του ότι χρειαζόταν πολύ ενημέρωση. Κυρίως από εφημερίδες. Μια που η ενημέρωση στην τηλεόραση άρχισε ήδη να «παίρνει τον κατήφορο» στην αξιοπιστία, φτάνοντας την περασμένη χρονιά στην αξιοπρεπή 107η θέση παγκοσμίως. Και λέω αξιοπρεπή γιατί φέτος πρέπει να είναι κοντά στο 150η.

Έτσι άρχισα να βάζω ειδήσεις που δεν προβαλλόταν από τα «συστημικά ΜΜΕ» ή διάφορα θέματα που έβρισκα στο διαδίκτυο. Θέματα όπως Περιβαλλοντολογικά, ιστορικά, τοπικά, τεχνολογικά, και φυσικά για το διαδίκτυο και τους Ηλεκτρονικούς υπολογιστές κ.ά.

Δεν άφησα όμως και «το γράψιμο» κυρίως την εποχή που η προηγούμενη δημοτική αρχή της Λάρισας σχεδίαζε και μετά πραγματοποιούσε την καταστροφή του κέντρου της Λάρισας. Σιγά σιγά το να γράφω σκέψεις μου έγινε πιο σπάνιο.

Αυτό είναι κάτι που με προβλημάτισε κι εξακολουθεί να με προβληματίζει, γιατί πολλές φορές μέσα στη μέρα περνά από το μυαλό μου. Θα γράψω γι’ αυτό ή για το άλλο. Αλλά τελικά δεν το κάνω.

Τελικά αποφάσισα να ξεδιπλώνω σκέψεις μου για διάφορα θέματα «όπως πιο παλιά» κάθε Παρασκευή. Κι άρχισα από τη πρώτη Παρασκευή  του έτους στις 5 Ιανουαρίου. Με μια τρόπον τινά ανασκόπηση του 2013. Αλλά και την Παρασκευή στις 12  Ιανουαρίου έγραψα την δική μου άποψη, γιατί «σηκώνουν τόσο» ειδησεογραφικά ένα θέμα που ουσιαστικά ενδιαφέρει ελάχιστους, ή μήπως πιο πολλούς; Όπως είναι αυτό για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών.

Έτσι κάθε Παρασκευή σκοπεύω να «χτυπώ το πληκτρολόγιο», κατά το «πιάνω το στυλό», και να εκθέτω τις απόψεις μου σε διάφορα θέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου