Την συγκεκριμένη σύνδεση την απέκτησα το 1996. Αλλά να μη γράφω τα πράγματα δυο φορές επισυνάπτω το μήνυμα που έστειλα στη τόσο στη σελίδα της Cosmote στο Facebook όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα τους την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου.
Τους έγραψα λοιπόν τα εξής:
Έχω ένα καρτοκινητό σας, που το αγόρασα νομίζω το 1996.
Λόγω μιας συμφωνίας στη δουλειά μου, το 2002 περίπου απέκτησα συμβόλαιο με άλλη εταιρία. Αλλά το καρτοκινητό σας το κράτησα λόγω ότι πολλοί γνωστοί, συνεργάτες και φίλοι είχαν το νούμερό του. Όταν απαιτούνταν μια «φόρτιση» τον χρόνο το κράτησα και μέσα στην χρονιά χρειαζόταν ο χρόνος ομιλίας. Μια που τότε πραγματικά η Cosmote είχε σήμα κι εκεί που μπορεί να μην έπιανε άλλη εταιρεία.
Το ίδιο έγινε κι όταν η φόρτιση έγινε κάθε δύο μήνες. Γιατί εν τω μεταξύ η συγκεκριμένη σύνδεση μπήκε στο smartphone. Που το χρησιμοποιώ κυρίως με wi - fi.
Και για την σύνδεση της άλλης έχω κλασικό κινητό, με κουμπιά. Βέβαια όταν περίσσευαν χρήματα στο καρτοκινητό άρχισα να τα «δίνω» σε φίλους.
Από την εποχή που η μεταφορά των χρημάτων δεν θεωρείτε «φόρτιση» κινητού άρχισαν να συσσωρεύονται χρήματα στον λογαριασμό του καρτοκινητού μου. Τώρα είναι 50€ περίπου.
Θεώρησα πως αυτά τα χρήματα, αν αγοράσω προπληρωμένη πιστωτική Payzy της εταιρίας σας, και θα μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω. Μου είπαν πως ΟΧΙ δεν μπορώ. Έμαθα πως συνεργάζεστε και με το Google wallet με χρέωση στο λογαριασμό κινητής. Κι εκεί θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω μια που μπορώ να αγοράσω applications από το Google play ή να το χρησιμοποιήσω σε κάποιο από τα παιχνίδια που παίζω τις ελεύθερες ώρες μου (μια που τώρα παίζω μόνο δωρεάν). Είδα όμως, χωρίς καμιά εξήγηση, πως δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χρήματα αυτά.
Θα σας παρακαλούσα να μπορέσουμε εμείς της Καρτοκινητής να μπορούνε να το χρησιμοποιήσουμε, έστω αυτό. Αφού με την Payzy που θα ήταν το καλύτερο δεν γίνεται.
Είμαστε πολλοί που έχουμε αυτό το πρόβλημα, βλέπω σε διάφορα Forums. Ξέρω ότι εσείς ως υπάλληλοι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, αλλά προωθήστε το σας παρακαλώ και πάλι γιατί δε θέλω να χάσω ούτε τα χρήματα αλλά πολύ περισσότερο τον αριθμό του καρτοκινητού μου.
Η απάντηση που έλαβα στο facebook την ίδια μέρα ήταν:
Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. (,,)
Το διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο που έχεις στη σύνδεση της καρτοκινητής σου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορά πακέτου ή υπηρεσιών όπως το Calling tunes, δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς σε κάποια χρεωστική/πιστωτική ή virtual κάρτα.
Φυσικά μου η απάντηση αυτή μου προκάλεσε εκνευρισμό, γιατί είχα μια παλιότερη συνομιλία πάλι στο Facebook στη σελίδα της Payzy. Οπότε του απάντησα την ίδια μέρα (Πέμπτη 17 Οκτωβρίου):Καλησπέρα σας Αυτό ακριβώς γραφώ και στην τελευταία παράγραφο του μηνύματός μου. Ο σκοπός του οποίου είναι, να προωθήσετε αίτημα το δικό μου όπως και πολλών πελατών σας. ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΑΣ. Προωθήστε το λοιπόν στους διοικούντες σας παρακαλώ. Σας Ευχαριστώ
Για το λόγο το αληθές επισυνάπτω και την συνομιλία που είχα στο Facebook στη σελίδα της Payzy στις 4 Ιουνίου, μη γνωρίζοντας ακόμη πως συνεργάζονται και με τη Google για το Google wallet:
Έχω στην Cosmokarta μου ένα αδιάθετο ποσό γύρω στα 20€.
Είναι αλήθεια πως δεν την χρησιμοποιώ, μια που την έχω σε smartphone με το οποίο το internet «το δουλεύω» κυρίως με w-ifi και βάζω την κάρτα για να μη χάσω το νούμερο μια που το έχω από το 1996!!!.
Θα ήθελα αυτά τα λεφτά να μπορώ να τα χρησιμοποιώ με το payzy, που δεν έχω βγάλει ακόμη. Παράλληλα φοβάμαι να «βάζω» κωδικούς κάρτας στο ιντερνετ, και είμαι σε σκέψη ποια προπληρωμένη να πάρω. Το payzy είναι μια απ’ αυτή που σκέφτομαι. Αν μπορούσα να χρησιμοποιώ και τα όποια υπόλοιπα της Cosmokarta σίγουρα θα το κάνω.
Και η απάντησή τους ήταν την ίδια μέρα:
Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι, αρχικά θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Cosmote ώστε να σε ενημερώσουν αν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς του ποσού σε χρεωστική κάρτα ή ΙΒΑΝ τραπεζικό λογαριασμό.
Υπήρξε και τηλεφωνική συνομιλία που μου εξήγησαν πως δεν υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας των δυο λογαριασμών και για περισσότερα να επικοινωνήσω με την Cosmote.
Κατόπιν τούτου προέκυψε η συνομιλία της περασμένης Πέμπτης (17 Οκτωβριου)
Δεν ξέρω γιατί συμπεριφέρεται έτσι μια μεγάλη πολυεθνική όπως είναι πλέον ο ΟΤΕ αφού είναι μέλος της Deutsche Telekom. Βλέπεις από τον Νοέμβριο του 2008 ο ΟΤΕ αποκρατικοποιήθηκε από την κυβέρνηση Καραμανή με υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών τον σημερινό υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη. Και πλέον δεν είναι επιχείρηση του Ελληνικού κράτους αλλά, όσο ειρωνικό και να φαίνεται, όχι κανενός ιδιώτη αλλά του Γερμανικού κράτους.
Τώρα αν ανήκε ακόμη στο Ελληνικό Δημόσιο με όλη αυτή την πρακτική θα έλεγα θέλουν να βγάλουν λεφτά παίρνοντας τα 50€ μου. Χάνοντας εγώ για πάντα τον πρώτο μου τηλεφωνικό αριθμό της κινητής και μαζί τους ανθρώπους που έχω χρόνια να επικοινωνήσω αλλά έχουν τον συγκεκριμένο αριθμό. Και γιατί να μη το κάνω, όταν με ποια λογική δεν ξέρω, μας υποχρεώνουν ν’ ανανεώνουμε την σύνδεση κάθε δίμηνο; Ενώ κάθε χρόνο το βρίσκω πολύ λογικό. Αλήθεια είναι τόσο πολλά για την Deutsche Telekom ή έστω για το OTE αυτά τα χρήματα; Γιατί αν πούμε πως είμαστε όλοι εμείς που έχουμε αδιάθετο υπόλοιπο σε Cosmokarta 10.000, λέω πάρα πολλούς, κι έχουμε κατά μέσω όρο αδιάθετο υπόλοιπο στον λογαριασμό μας 100€ (πάλι είμαι large, γιατί πολλοί θα έχουν χαρίσει τα λεφτά πριν φτάσει αυτό το ποσό) το συνολικό ποσό όλων μαζί φτάνει το 1,000.000 €.
Και δεν λέω να μας τα χαρίσουν.
Γι΄ αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί να μη συνεργάζεται η Cosmokarta με την Payzy. Όταν μια τέτοια συνεργασία θα βοηθούσε τους πελάτες τις εταιρίας να φορτίζουν την άυλη προπληρωμένη κάρτα και σε περιοχές (ή ώρες) που δεν υπάρχουν Τράπεζες για να κάνουν τις συναλλαγές τους. Και όσοι σκέφτείτε το e-banging, αλήθεια πόσο ποσοστό ανθρώπων που έχουν κινητά τηλέφωνα πιστεύεται μπορούν να κάνουν συναλλαγές στο e-banging αν είναι «σταθερό το internet»;
Ελπίζω να το ξανασκεφτούν οι Έλληνες διοικούντες της εταιρίας. Και να δώσουν την πρέπουσα λύση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου