Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Ο Αρχιεπισκόπου Κύπρου δέχθηκα απειλές
από την Τρόικα, στην Ελλάδα ποιός;



Φοβερή αποκάλυψη  έκανε ο αρχιεπίσκοπος Κύπρου. Δεν την είδα πουθενά να δημοσιευτεί πέρα από κάποια blog. Το αναδημοσιεύω κι εγώ βάζοντας τον προβληματισμό μου για το τι έγινε εδώ στην Ελλάδα. Εκβιάσθηκε κανείς; Αν ναι ποιοι; (Στο μυαλό μου πάνε τα δυο συνεταιράκια). Και με τι τους εκβιάζουν; (η Siemens και ο Χριστοφοράκος ήρθαν στο μυαλό μου. Το θέμα είναι πως τα εγγόνια μας θα μαθαίνουν πολλά για τα μαύρα αυτά χρόνια.
*  *  *
Τα είπε έξω από τα δόντια ο προκαθήμενος της κυπριακής εκκλησίας, ο οποίος αναφέρθηκε στην έντονη αντιπαράθεση που ξέσπασε μεταξύ ...
της Εκκλησίας της Κύπρου και της τρόικας, λόγω της προσφυγής του Αρχιεπισκόπου στη δικαιοσύνη, με την οποία ζητά προσωρινό απαγορευτικό διάταγμα διαγραφής των μετοχών της Τράπεζας Κύπρου. «Μας απειλεί η τρόικα πως εάν δεν αποσύρω την προσφυγή μου στη Δικαιοσύνη για το διάταγμα, τότε θα κλείσει και τις δύο τράπεζες της Κύπρου».

Αυτή ήταν η δήλωση του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις, όταν κλήθηκε να σχολιάσει την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, για πάγωμα της διαδικασίας παγώματος διαγραφής μετοχών της Τράπεζας Κύπρου, μετά από αίτημα του Αρχιεπισκόπου.



Αναδημοσίευση: http://www.gkourou.com/2013/03/bomba.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου