Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Ένας άνετος που θα ψηφίσει Μητσοτάκη


Μπήκαμε στην εβδομάδα που οδηγεί στις εκλογές της 7η Ιουλίου. Τις εκλογές που ο κ. Τσίπρας τις μετέθεσε 3 μήνες νωρίτερα λόγω της μεγάλης του ήττας τον περασμένο Μάιο. 
 Και πρέπει να επιλέξουμε τώρα την επόμενη κυβέρνηση. Αλλά εδώ που τα λέμε όλα τα κόμματα εμφανίζονται κατά του ΣΥΡΙΖΑ.
Και καλά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αυτοί έχασαν την εξουσία και αρχίζουν να αποκαλύπτονται διάφορα σκάνδαλα. Για την υγεία κυρίως και ποιος ξέρει πόσα ακόμη αν τυχών ο Αλέξης Τσίπρας σχηματίσει και πάλι κυβέρνηση την άλλη Δευτέρα.
Και το λέω αυτό, γιατί αυτά τα χρόνια «ξεπάγωσαν μεγάλα έργα».
Οι σήραγγες των Τεμπών, η εθνική οδός Ε65 που ενώνει την Λαμία με την Δυτική Θεσσαλία, η οδός Πάτρα – Αθήνα. Ο βόρειος άξονας της Κρήτης αλλά και η ηλεκτρική σύνδεση της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα που έχει προγραμματιστεί. Όπως συνδέθηκαν μερικά νησία των βορείων Κυκλάδων.
Θα μου πείτε για τον απλό κόσμο; Το τι έχει κάνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με τους Ανεξάρτητους Έλληνες παρέα, τα περιγράφει εύστοχα ο Θεόφιλος Σεχλετίδης στο παρακάτω κείμενο. Που τα λέει κάποιος, που δικαιολογημένα θα ψηφίσει Κυριάκο Μητσοτάκη. Το βρήκα όπως το δημοσίευσε στο twitter ο χρήστης με ψευδώνυμο GiozKaragioz (@GiozKaragioz)
Απολαύστε το και σκέψου. Αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σ' αυτόν τον άνθρωπο; Αν κάπου τον αναγνωρίζεις βοήθα κι εσύ το Μητσοτάκη να εκλεγεί.
* * *
Εγώ λοιπόν είμαι άνετος και την άλλη Κυριακή θα ψηφίσω τον Μητσοτάκη. Γιατί και αυτός είναι άνετος σαν και εμένα. Εγώ δεν είμαι πούστης, φτωχός, γύφτος, δεν είμαι κανένας τεμπέλης ανασφάλιστος να πηγαίνω τζάμπα στα νοσοκομεία.
Άλλωστε είμαι καλά στην υγεία μου και αν πάθω κάτι θα πάω στο ιδιωτικό. Στα αρχίδια μου αν πάθει καρκίνο κανένας φτωχός, να πάει να πεθάνει, σιγά μην πληρώσω εγώ για να κάνει χημειοθεραπείες. Όπως το 2014, μία χαρά ήμασταν. Γιατί εγώ είμαι άνετος. Λεφτά έχω, με παππού δωσίλογο και πατέρα άνθρωπο της χούντας, παστελωμένα τα έχω τα λεφτά και αυτό το παπάρι ο Τσίπρας πήγε να με φορολογήσει για να βγάλει τη χώρα από τα μνημόνια, στα αρχίδια μου, μία χαρά ήμασταν με τα μνημόνια, μία χαρά τα περνούσαμε. Μειώθηκαν οι μισθοί και οι συντάξεις που έπαιρναν οι τεμπέληδες και κάτι κωλόγεροι. Γιατί εγώ είμαι άνετος. Λένε τα σκυλιά, που τα σφάξαμε στον εμφύλιο, ότι ο Μητσοτάκης θα πουλήσει τη ΔΕΗ και θα ανέβει το τιμολόγιο 40%.
Στα αρχίδια μου, ας ανέβει 60%, εγώ παίζω στο χρηματιστήριο και θα βγάλω χρήμα με ουρά από την πώληση της ΔΕΗ. Στα αρχίδια μου και η πώληση της ΕΥΑΘ. Σου είπα παίζω στο χρηματιστήριο και θα βγάλω χρήμα και από εκεί, έτσι κι αλλιώς αστεία ποσά πληρώνουμε με την ΕΥΑΘ και τι έγινε αν πάει 100% πάνω ο λογαριασμός; Γιατί εγώ είμαι άνετος. Να γυρίσει ο ΟΑΣΘ στους νόμιμους ιδιοκτήτες του. Έχω μετοχές ρε μαλάκα μου και έχω χάσει ένα φορτηγό λεφτά με τις παπαριές του ΣΥΡΙΖΑ. Λεωφορείο δεν παίρνω, ας πάει το εισιτήριο στα τρία ευρώ. Στα αρχίδια μου. Πάει σήμερα ο κάθε μαλάκας άνεργος τζάμπα, αυτά τα πράγματα δεν γίνονται ούτε στη Βόρεια Κορέα. Μπαίνουν τα πρεζόνια στα λεωφορεία και δεν κόβουν εισιτήρια και χάνω εγώ λεφτά που είχα ένα θείο στην «καρφίτσα» και μου άφησε δύο μετοχές. Να πάνε να γαμηθούν όλοι, εγώ πώς θα παίρνω τα λεφτά από τα μερίσματα; Και έχω διορίσει τον κάθε παπάρα που μου ζήτησε η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ. Γιατί εγώ είμαι άνετος. Εγώ δεν έχω παιδί με ειδικές ανάγκες.
Στα αρχίδια μου τους έχω γραμμένους όλους που έχουν. Θα πληρώνω εγώ ρε μαλάκες για τα δικά σας παιδιά; Εγώ το δικό μου στο στέλνω σε ιδιωτικό, που τους μαλάκες τους καθηγητές οι κομμουνιστές τους έδωσαν δικαιώματα ενώ θα έπρεπε να παίρνουν τρεις και εξήντα τα παπάρια.
Στα αρχίδια μου οι προσλήψεις στο δημόσιο σχολείο.
Στ αρχίδια μου αν τα παιδιά του γυμνασίου δίνουν 12 μαθήματα στις εξετάσεις. Εγώ έχω λεφτά και το δικό μου παιδί θα το κάνω ιδιαίτερα. Θα πληρώνω εγώ τον κάθε μαλάκα αριστεριστή που θέλει να γίνει καθηγητής στο δημόσιο σχολείο;
Ρε ο παππούς μου πολέμησε μαζί με το παππού του Βορίδη για να μην μας πάρουν τη χώρα οι κομμουνιστές! Γιατί εγώ είμαι άνετος. Συλλογικές συμβάσεις και μαλακίες. Και αύξηση του κατώτατου μισθού… Είστε τρελοί; Ο κάθε μαλάκας τεμπέλης να θέλει να πληρώνεται;
Βρέθηκε μία κυβέρνηση που τα έλυσε αυτά τα θέματα και τώρα ήρθαν αυτοί οι γελοίοι του ΣΥΡΙΖΑ και πήγαν τον κατώτατο στα 650 ευρώ μεικτά ενώ στη Βουλγαρία δίνουν 200 ευρώ και αν δεν γουστάρεις έρχεται ένας νταβατζής και σου εξηγεί το όνειρο.
Είδες τι ανάπτυξη έχει η Βουλγαρία ρε μαλάκα Συριζαίε; Γιατί εγώ είμαι άνετος. Εγώ ρε παπάρι της Αριστεράς έχω μετοχές στον ΑΚΤΩΡΑ και έρχεται αυτός ο μαλάκας ο Σπίρτζης και λέει ότι δεν μπορώ να αυξήσω τα διόδια στην Αττική Οδό.
Σοβαρά, εγώ ο νόμιμος ιδιοκτήτης του δρόμου δεν μπορώ να αυξήσω τα διόδια; Εγώ ρε μαλάκα; Και πώς θα εξασφαλίσω τα εγγόνια μου που ακόμα δεν έχουν γεννηθεί; Και στο καπάκι επειδή έχω 40 διαμερίσματα και έρχεσαι ρε καθυστερημένε και με βάζεις συμπληρωματικό ΕΝΦΙΑ για να δίνεις επιδόματα στους γύφτους και στα πρεζόνια. Εμείς ρε παπάρα τα φάγαμε τα σπίτια από τους κωλοεβραίους στην κατοχή, δεν είμαστε τίποτα τυχαίοι για να τα βάζεις μαζί μας. Θα σε γαμήσουμε στις εκλογές!
Γιατί εγώ είμαι άνετος. Εγώ ρε σκυλί του Μαδούρο είμαι γιατρός και τα άρπαζα από τη Novartis. Εγώ ρε άχρηστε που κατέστρεψες τη χώρα μου έχω κέτερινγκ και πουλούσα ένα πιάτο σκατά στο ΚΕΕΛΠΝΟ 12 ευρώ τη μερίδα. Εγώ ρε κομμουνιστή είχα εργολαβική εταιρία καθαρισμού που δούλευαν κάτι τσόλια μετανάστριες σαν την Κούνεβα.
Εγώ ρε παπάρα Τσίπρα δεν είχα πληρώσει ποτέ στη ζωή μου φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Εγώ ρε αλήτες του ΣΥΡΙΖΑ είχα αδήλωτους εργαζόμενους. Ποιοι νομίζετε ότι είστε και θα τα βάλετε μαζί μου; Γιατί εγώ είμαι άνετος.
Εγώ ρε μαλάκες Μαδουριστές έχω βίλα στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής. Στα αρχίδια μου αν η Ελληνικός Χρυσός καταστρέψει το τρίτο. Εγώ ρε άχρηστοι είμαι δημοσιογράφος και έπαιρνα 180.000 ευρώ από το ΚΕΕΛΠΝΟ για να γράφω πόσο μεγάλος ήταν ο Αντώνης Σαμαράς.
Εγώ ρε παπάρια είμαι καθηγητής πανεπιστημίου και θέλω να καταργηθεί το άσυλο ώστε το μοντέλο του καθηγητή – περουκίνι που έπαιρνε λεφτά από τους φοιτητές για να τους περνάει τα μαθήματα να γίνει νόμος – πλαίσιο.
Εγώ ρε άσχετοι έχω μετοχές σε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία και θέλω να βάλω στην τσέπη τις εισφορές από την επικουρική ασφάλιση. Ποιοι νομίζετε ότι είστε μαλάκες του ΣΥΡΙΖΑ και μπορείτε να με σταματήσετε; Στις 7 Ιουλίου λοιπόν εγώ αποφασίζω για τη ζωή μου και ψηφίζω Μητσοτάκη. Γιατί είμαι άνετος. Δεν είμαι κανένας πούστης, κανένας γύφτος, κανένας φτωχός, κανένας ανασφάλιστος, κανένας που να παίρνει τον κατώτατο μισθό. Γιατί αυτή η χώρα ΑΝΗΚΕΙ σε εμάς τους άνετους, σε εμάς που έχουμε παστελωμένα λεφτά, που φοροδιαφεύγουμε, σε εμάς που αν αρρωστήσουμε θέλουμε ιδιωτικό ξενοδοχείο/νοσοκομείο το Ερρίκος Ντυνάν να πηγαίνουμε και να μας κάνουν αέρα στα αρχίδια και όχι δημόσιο για να πηγαίνουν οι γύφτοι και οι ανασφάλιστοι.
Η χώρα ΑΝΗΚΕΙ σε μας που βλέπουμε ΣΚΑΪ και όχι τη γαμημένη την ΕΡΤ που πρέπει να κλείσει και να πεταχτούν στο δρόμο όλα τα σκυλιά του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή η χώρα έχει νόμιμους ιδιοκτήτες. Εμάς τους άνετους και εμείς οι άνετοι στις 7 Ιουλίου ψηφίζουμε Μητσοτάκη ώστε στις 8 του μήνα να πιάσει δουλειά. Την καλή δουλειά από εκεί ακριβώς που την άφησε ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος.
Και εσύ μαλάκα τεμπέλη να πας να ψάξεις φαγητό στα σκουπίδια. Να φας σκατά

1/7/2019
Θεόφιλος Σιχλετίδης


Αναδημοσίευση: twitter.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου