Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Αποχαιρετισμός στο Google plus (Google +)



Η πρώτη ένδειξη για το κλείσιμο του αποτυχημένου Google+ μας ήρθε τον περασμένο Αύγουστο, όταν η Google France αποφάσισε να κλείσει τη σελίδα της στο κοινωνικό δίκτυο και να παροτρύνει τους χρήστες να την ακολουθήσουν στο Facebook. Σήμερα, διανύουμε τις τελευταίες μέρες του Google+. για όλους τους χρήστες. 
Κάτι που θα γίνει τη Δευτέρα. Κι αυτό το ανακοινώνει στα προφίλ μας:  «Ο λογαριασμός σας στο Google+ θα κλείσει στις 2 Απριλίου 2019. Η λήψη του περιεχομένου σας από το Google+ ενδέχεται να διαρκέσει κάποιο χρόνο, οπότε ξεκινήστε πριν την 31η Μαρτίου του 2019.»
Η Google είχε παρουσιάσει το κοινωνικό δίκτυο της το 2011 σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το Facebook. Στην αρχή κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού, χάριν στο σύστημα προσκλήσεων για να συμμετέχει κανείς, αλλά με τον καιρό το ενδιαφέρον αυτό άρχισε να ατονεί και ουσιαστικά οι περισσότεροι αναγκαζόταν να δημιουργήσουν λογαριασμό απλά για να χρησιμοποιούν τις υπόλοιπες υπηρεσίες της εταιρείας ή για να πραγματοποιούν login σε υπηρεσίες άλλων εταιρειών μέσω Google Connect.
Όσο περνούσαν τα χρόνια, η Google προσπάθησε να μετρήσει το κατά πόσο συμμετέχει ο κόσμος που διατηρεί λογαριασμό στο κοινωνικό δίκτυο της και τα αποτελέσματα είναι άκρως εντυπωσιακά: το 90% των επισκέψεων στο Google+ από απλούς χρήστες είχε διάρκεια μικρότερη από 5 δευτερόλεπτα και οι περισσότερες από αυτές ήταν τυχαία clicks!!!
Παρ’ όλα αυτά εγώ προωθώντας καθημερινά το blog μου σ’ αυτό, είχα αρκετα καλά αποτελέσματα. Βέβαια όταν μια ανάρτηση την «ανέβαζα» και στο twitter, τα click πολλαπλασιαζόταν. Κι όταν η ανάρτηση αυτή «μπαίνει» και στο Facebook ακόμη περισσότερο.
Βέβαια στο Google + κοινοποιούσα όλα τα κείμενά μου. Στο twitter ενδιαφέρουσες αναδημοσιεύσεις και τα πιο πολλά από τα δικά μου κείμενα. Και στο Facebook τα δικά μου κείμενα και τις πιο ενδιαφέρουσες από τις αναδημοσιεύσεις μου.
Τώρα που χάνω το Google + έχω προβληματιστεί αρκετά για το τι θα κάνω με το σύνολο των κειμένων μου. Σκέφτηκα να δημιουργήσω ομάδα στο Facebook, αλλά αν το κάνω αυτό ακυρώνω την επιλεκτικότητα που δίνω σ’ αυτό. Οπότε δε θα το κάνω ακόμη, και θα δω αν το κάνω.
Τη προώθηση όλων των κειμένων μου, αρχικά, θα την κάνω μέσω του twitter. Βέβαια το Google Blog, το οποίο χρησιμοποιώ, πάντα προτείνει στο τέλος κάθε ανάρτησης το Pinterest. Μιλάω για το τελευταίο «κουμπί», αυτό δεξιά το Faceboook, κάτω - κάτω. 
Iσως ακόμη βρω κάποια άλλη ενδιαφέρουσα «πλατφόρμα» το Σαββατοκύριακο, να τη χρησιμοποιώ.
Όσοι με διαβάζεται μέσω του Google + πολύ θα ήθελα να με βρείτε στο twitter ή στο facebook που είμαι με ίδια στοιχεία. Όνομα και φωτογραφία.
Όσο για το Google + θα είναι μια ευχάριστη ανάμνηση για όλους που το χρησιμοποιήσαμε. Εγώ ελάχιστα έμπαινα εκεί, αφού το ψάξιμο και τ' άλλα δυο κοινωνικά δίκτυα απορροφούν τον περισσότερο διαδικτυακό μου χρόνο. Αλλά σίγουρα το Google + θα μου λείψει.



Πηγήtechgear.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου