Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Γιώργος Παπανδρέου: «Θέλω κι εγωωωωωωω»

Θα προκαλέσει λέει σε συνέντευξή του στο χθεσινό «Πρώτο Θέμα», τον Μάρτιο ο κ Γιώργος Παπανδρέου εκλογές. Με αφορμή την εκλογή του προέδρου Δημοκρατίας.
Όχι ότι διαφωνεί με το πρόσωπο του κ. Παπούλια, πως θα μπορούσε άλλωστε, αλλά για να «σωθεί η Ελλάδα» όπως υπονοεί.
Βασικά μ’ όλα αυτά ενισχύει τα επιχειρήματα των οπαδών τη Νέας Δημοκρατίας, κι άλλων μη οπαδών το ΠΑΣΟΚ, που λένε πως βαρεθήκαν να βλέπουν οι αρχιΠΑΣΟΚοι να έχουν άλλοι την κουτάλα 5 χρόνια τώρα. Θέλουν να φάνε κι αυτοί πάλι. Σκέφτονται λέει δεν είναι δυνατόν να γυρίζουν εκατομμύρια Ευρώ σαν μίζες και να αναφερόμαστε σ’ άλλους. Αυτοί δεν ξέρουν να τρώνε. Τους πιάνουν. Εμείς με μια δήλωση του γνωστού Σημίτη τους ταπώναμε. «Όποιος έχει στοιχεία στον εισαγγελέα».
Και τώρα να συζητάμε έναν ολόκληρο χρόνο για σκάνδαλα; Ας μην υπάρχουν στοιχεία. Όχι ότι έγινε τίποτε αλλά έγινε σκατά η πολιτική μας ζωή Να μη γράψω τίποτε άλλο γιατί θα αδικήσω τους οίκους ανοχής
Άσε το άλλο ασχολείται άδικα μες τον ανώτερο πολιτειακό άρχοντα. Γιατί εκτός ότι είναι ο πρώτος που προέρχεται από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ και είναι αρκετά καλός, φυσικά σαν τον Κωστή Στεφανόπουλο θα περάσουν δεκαετίες να βρεθεί.η συμπεριφορά του προέδρου του κ Παπανδρέου θυμίζει δεκάχρονο.
«Δεν σε παίζω Κάρολε. Θέλω να είμαι εγώ αρχηγός κι όχι άλλο παιδάκι. Ο Κωστακης ήταν 5 μέρες (χρόνια) θελω κι εγώ κι εγώ κι εγω»
Ας σοβαρευτείτε κ Παπανδρέου ή ας τον μαζέψει κάποιος νοήμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου