Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Το άνοιγμα του επαγγέλματος στα βυτιοφόρα

Λύθηκε, προσωρινά μάλλον, η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσίας Χρήσεων. Προσωρινά μάλλον. Και η πλάκα είναι ότι συμφωνούν στην απελευθέρωση και οι δυο πλευρές εκεί που διαφωνούν είναι στον τρόπο.
Βέβαια οι εκάστοτε κυβερνώντες χρόνια τώρα είχαν το αίτημα των ιδιοκτητών βενζινάδικων να τους δώσουν το δικαίωμα να μπουν να μεταφέρουν καύσιμα. Θα μου πείτε μερικά μεγάλα έχουν.
Ναι η ελληνική πονηριά έκανε την δουλειά της. Γράφουμε το πρατήριο στην γυναίκα μας κι εμείς μια χαρά μπορούμε να κάνουμε τους αυτοκινητιστές με μια άδεια που θα χρυσοπληρώσομε.
Γιατί λοιπόν δεν τ’ ανοίγαν έτσι το επάγγελμα αυτό; Αφου είχαν την λύση στο χέρι τους; Κι ανάλογα να ανοίξουν και τ’ άλλα επαγγέλματα;
Σκέφτηκαν προφανώς τα μικρά βενζινάδικα.. Μα εδώ άνετα θα μπορούσε να δημιουργηθεί συνεταιρισμός (Αν είσαι βρομόστομος τις κακές λέξεις τις έχεις πρώτες όπως εγώ. Άκου συνεταιρισμός) να δίνει ένα βυτίο σε πολλά πρατήρια.
Τάρα τ’ ανοίγουν με σκοπό όπως φαντάζομαι οι εταιρίες καυσίμων να κάνουνε μεταφορές καυσίμων.
Μα αν έκαναν τα πρατήρια γιατί να μη κάνουν οι εταιρίες καυσίμων; Μα οι πρατηριούχοι θα έκαναν την μεταφορά καυσίμων πηγαίνοντας σ’ έναν προορισμό μόνο (και σε πιο πολλούς σε περίπτωση συνεταιρισμού) και δε θα μπορούσαν να λένε έχουμε τόσα μεταφορικά.
Μια που τα μεταφορικά θα έβγαιναν αντικειμενικά από τα΄βιβλία έσοδων εξόδων του πρατηρίου. Όπως η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ κλπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου