Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Φταίει ...κι ο Χατζηπετρής

Για να χαλαρώσουμε θα πω σκέφτομαι σε στιγμές χαλάρωσης πονώντας το καφεδάκι μου, όσο μπορώ ανέμελος, σε κεντρικά café της πόλης.
Έχω παρατηρήσεις τις γυναίκες, διαφόρων ηλικιών να φορούν ο παντελόνια στον κασόνα του καλοκαιριού. Κι όχι μόνο παντελόνι αλλά και πουκάμισο κλειστό ως το πρότελευταιο κουμπί.
Επειδή μ’ αρέσει το γυναικείο κάλος, όπως σ’ όλους τους original Έλληνες πιστεύω, όσο και αν φαίνεται αυτό ρατσιστικό, δεν μ’ αρέσει το θέαμα. Αναρωτιέμαι κιόλας: Γιατί δεν εκμεταλλεύονται τις προσταγές της μόδας για να ζουν καλύτερα; Ξέρετε κυρίες μου πόσοι άντρες θα κυκλοφορούσαμε με κορτάκια αν τα επέτρεπαν οι κανόνες τις ευπρεπούς ανδρικής ενδυμασίας; Που να θεωρούνταν και κάποια σορτς επίσημη ένδυση. Και μάλιστα συνοδευόμενο όχι με γραβάτα αλλά με φανελάκι
Σας θεωρώ τυχερές που στον κασόνα του καλοκαιριού μπορείτε να ντύνεστε έτσι όπως σας λυπάμαι που με μισό μέτρο χιόνι βγαίνετε με τα αβυσσαλέα ντεκολτέ και τις κοντές φούστες. Το χειμώνα μ’ αρέσει το παντελόνι στην γυναίκα. Το καλοκαίρι με κάνει και σκάω.
Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που άρχισα να πίνω απογευματινό καφεδάκι στο καφενείο που βλέπω συχνά ποδόσφαιρο και δουλεύει φίλος μου.
Συχνάζουν εκεί κι επαγγελματίες δυστυχώς, άνθρωποι που κατάγονται από συγκεκριμένη ορεινή περιοχή.
Το τι σχόλιο γίνεται όταν περνά καμιά ομορφούλα και τσαχπινούλα δεν λέγεται. Όχι, ευτυχώς γιατί δεν θα ξαναπήγαινα, απευθυνόμενη στην ίδια, αλλά μεταξύ τους. Κι όχι δυνατά, πάλι δε θα ξαναπατούσα το πόδι μου, δυνατά αλλά με προφυλάξεις.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα όταν ήρθε να βρει έναν απο τους επαγγελματίες που συχνάζουν εκεί κοπέλα έτοιμη για έξοδο. Έμειναν όλοι «κάγγελο».
Μόλις έφυγε ανακοίνωσε περιφανές δήθεν, η κόρη μου ήταν. Το πόσο ντράπηκαν αλλά φωναχτά τον κολάκεψαν δεν μπορώ να σας πω. Αλλά και το πόσο ντράπηκε η κοπέλα ακούγοντας το σούσουρο που γινόταν γύρω της. Δε αντέχομαι να ξαναρθει να βρει τον πατέρα της.
Οπότε κατάλαβα τι συμβαίνει. Δε θα πρέπει να τα βάζω με τις γυναίκες αλλά με τους διάφορους ορεσίβιους χωριάτες, όπου και να μένουν που τις δημιουργούν τέτοια συναισθήματα.
Κι αυτό που θα ‘θελα να τις πω όπως και την εν λόγω κοπελιά
Κυρίες μου και κοπέλες μου έκανα λάθος. Εκτός της ομορφιάς σας ντύνεστε πολύ ωραία αλλά μη σας στεναχωρούν τέτοιες «αντρικές» συμπεροφορές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου