Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Υπ. Υγείας: Μια νέα επετηρίδα γεννιέται
και τα μικρά λάθη στην αίτηση το ΑΣΕΠ

Νοσηλεύτρια φίλη μου έκανε τον Φλεβάρη αίτηση στην προκήρυξη 7Κ/2009. Τα προσωρινά αποτελέσματα βγήκαν πρόσφατα.
Εν τω μεταξύ το διάστημα αυτό αποφάσισαν πως ο διαγωνισμός αυτός θα είναι η βάση που θα γίνονται όλοι οι διαγωνισμοί στο υπουργείο Υγείας, γράψαν εφημερίδες, και ο πίνακας θα ανανεώνετε κάθε Οκτώβρη. Πανηγύριζε μ’ αυτή την απόφαση. Και να μη περάσω τώρα σου λέει ως τον Οκτώβρη που θα ανανεωθεί μπορεί να με καλέσουν κάπου στην Ελλάδα.
Της ήρθε λοιπόν μήνυμα στο κινητό της πως «απορρίφθηκε η αίτηση μια που δεν ήταν συμπληρωμένος ο κωδικός 06».
«Τι ήταν αυτός ο κωδικός;» την ρώτησα.
«Για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος μου» απάντησε.
«Και δεν είχες;» «Φυσικά και έχω μάλιστα επισύναψα φωτοτυπία του εγγράφου, αλλά το δηλώνει στην αίτηση ρητά πως αν γίνει λάθος στους κωδικούς επειδή γίνεται ηλεκτρονική επεξεργασία θεωρείται αυτό σωστό κι όχι οτιδήποτε άλλο»
Τρελάθηκα. Μα γιατί αυτό; Γιατί να μη μπορεί να γίνει διόρθωση της αίτησης, με το αζημίωτο (με παράβολο φυσικά), όταν ανακαλύπτεται μια τόσο σοβαρή παράλειψη. Υπήρχε περίπτωση κάποιος που δεν έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος να κάνει την αίτηση και να μη γράψει πως την έχει πάρει, άσχετα αν περιμένει να την πάρει, όταν ξέρει θα απορριφθεί;
Θα μπορούσαν κάλλιστα το μήνυμα να την ενημερώνει: «απορρίφθηκε η αίτηση μια που δεν ήταν συμπληρωμένος ο κωδικός 06» όπως τώρα αλλά να ακολουθεί «αν εξακολουθεί να επιθυμείτε να συμμετέχετε στον διαγωνισμό εσωκλείοντας ένα παράβολο των τόσων ευρώ στείλτε μας μια υπεύθυνη δήλωση που να λέει ξέχασα να συμπληρώσω τον κωδικό αυτό».
Το πρόβλημα όμως για την φίλη μου είναι ποιο μεγάλο.
Αφού απορρίφθηκε από τον διαγωνισμό αυτό είναι «εκτός συστήματος» για ένα χρόνο. Και την επόμενη αίτηση θα μπορέσει να την κάνει του χρόνου.
Μα δεν μπορώ να καταλάβω. Τί έχουμε εδώ; Δημιουργία μιας νέας επετηρίδας διάρκειας, ενός χρόνου ανάλογη μ’ αυτήν που είχε το υπουργείο Παιδείας;
Κι εγώ που θα έχω αποκτήσει τα τυπικά προσόντα τον Μάρτη; Γιατί να περιμένω ως τον Οκτώβρη να ενταχθώ στην ιδιότυπη αυτή επετηρίδα;
Κι αν κάνω, όπως η φίλη μου λάθος; Αφού δεν μπορώ να το διορθώσω γιατί να είμαι ένα χρόνο εκτός; Δεν γίνετε να χάσω μόνο την συγκεκριμένη προκήρυξη και να ξανακάνω αίτηση;
Έστω με αυξημένο κόστος. Μια που οι κυβερνώντες σε κάθε ευκαιρία μας λένε πως «Στόχος είναι τα λεφτά». Ως άλλες Τζούλιες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου