Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Έκτακτη εισφορά; Στη σειρά και εσείς παρακαλώ

Το queen.gr το διευθύνει η κ. Νίκη Κάρτσωνα στο οποίο αρθρογραφεί κι όλας. Υπέροχη είναι η σημερινή της άποψη την οποία εκτάκτως βάζω εδώ (κι αύριο άρθρο μάλλον θα βάλω).
Σήμερα το βάζω γιατί θα ήθελα να το έχω γράψει εγώ (υπέροχο πραγματικά Νίκη) και το προσυπογράφω. Στο τέλος γράφει ΣΗΜΕΡΑ ΔΑΓΚΩΝΩ, όλοι δαγκώνουμε Νίκη. Γι αυτό τους αποδοκιμάζουμε, τους μουντζώνουμε ή τους γιαουρτώνουμε. Εγώ όταν τα γράφω εδώ, που δε μ’ ενδιαφέρει πόσοι και ποιοι τα διαβάζουν έτσι νιώθω σα να εκτοξεύω ένα γιαουρτάκι (σε πήλινο κεσεδάκι)

* * *


Δεν ξέρω αν σας ήρθε η έκτακτη εισφορά, αλλά φαντάζομαι πως κάποιοι έχετε ήδη μπει στον πειρασμό να μην πληρώσετε.

Λάθος επιλογή θα πουν κάποιοι και ίσως να έχουν και δίκιο, γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν βοηθάμε τη χώρα μας. Το πότε μας βοήθησε το κράτος εμάς, αυτό είναι άλλο θέμα. Προσωπικά, ούτε μία φορά δεν το έχω χρειαστεί. Παρόλα αυτά, πληρώνω το ΤΕΒΕ, τον ΦΠΑ, το εκκαθαριστικό, τις έκτακτες εισφορές και μπορώ να πω πως μέχρι τώρα ήμουνα απόλυτα συνεπής. Μπορώ να πω πως είχα και ένα φόβο γιατί πάντα σκεφτόμουν (κάτι που μου το είχαν περάσει και οι γονείς μου) πως δεν πρέπει να χρωστάς πουθενά και κυρίως στο δημόσιο. Μου τα έφερε έτσι η ζωή και κατάφερα να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου.

Εγώ πλήρωνα στο κράτος. Αυτό όμως τι έκανε για εμένα; Ούτε ολόκληρη την σύνταξη στον πατέρα μου δεν μπορεί να δώσει...

Και ξανά τώρα, έκτακτη εισφορά. Αυτό που έχουν καταφέρει οι πολιτικοί της κάθε κυβέρνησης είναι πολύ απλά, από εκεί που ήσουν ευαισθητοποιημένος και αγχωμένος για να μη χρωστάς, να γίνεις αναίσθητος και απλά να λες "περάστε και εσείς στη σειρά με όλους τους υπόλοιπους".

Χωρίς άγχος πια, αλλά με μπόλικη αναισθησία γιατί δεν υπάρχουν και τα χρήματα, περιμένεις να δεις που θα πάει η κατάσταση και απλά δεν υπακούς στους νόμους. Αλήθεια, όλοι εκείνοι που χρώσταγαν και δεν πλήρωσαν, υπέστησαν κάποιες συνέπειες; ΌΧΙ. Aπλά κάποιες λίστες βγάζουν που και που με επιχειρήσεις που χρωστάνε στο ελληνικό δημόσιο, για νας εκνευρίζουν ακόμα περισσότερο. Και μην μου πείτε πως δεν πρέπει να πάρω αυτούς για παράδειγμα, γιατί αυτό έκανα μέχρι τώρα.

Αλλά όταν ο κος Βενιζέλος μας λέει πως επειδή κάποιοι δεν πλήρωσαν έρχονται και άλλα μέτρα (αυτό και αν είναι θράσος και ανικανότητα) τότε, να είστε σίγουροι, πως πολλοί θα πουν "μέχρι εδώ". Εκεί δηλαδή που πλήρωνα 10 για να είμαι νομοταγής πολίτης, τώρα θα πληρώσω 20 επειδή κάποιοι δεν πλήρωσαν και δεν άκουσαν αυτά που είπατε; Και οι νόμοι για ποιους υπάρχουν; Για τους δειλούς; Και επειδή μετά από χρόνια και χρόνια κάποιοι έβαλαν κάποια χρήματα στην άκρη, ξαφνικά θα πρέπει να τα μοιραστούμε; Γιατί; Μαζί τις κάναμε τις δουλειές; Ή σε έχω manager και δεν το ξέρω;

Τώρα είναι που αισθανόμαστε πως το κράτος δε μας προστάτεψε και δε μας σεβάστηκε ποτέ. Γιατί αν σεβόταν όλους εκείνους που μέχρι τώρα πλήρωναν, θα έπρεπε απλά τώρα να γυρίσει και να τα πάρει από εκείνους που μέχρι τώρα δεν είχαν δώσει τίποτα.

Αυτό λοιπόν που καταφέρατε κύριοι είναι να κάνετε τους νομοταγείς πολίτες να θέλουν να παρανομίσουν, να αδιαφορήσουν εντελώς.. μήπως και επιτέλους ξυπνήσετε και καταλάβετε, πως οι νόμοι θα πρέπει να εφαρμόζονται από όλους.

Αααα! Και κάτι άλλο. Αν πιστεύετε πως ο κόσμος έχει χρήματα και απλά δε θέλει να σας τα δώσει, πηγαίνετε μια βόλτα στα νοικοκυριά και αν δείτε πως περισσεύει κάτι, χάρισμα σας... Γιατί είμαστε και large...

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΑΣΧΗΜΟ ΟΝΕΙΡΟ

Και επειδή η ψυχολόγος μου, μου έχει πει να μην ξεσπάω στους δικούς μου ανθρώπους και να προσέχω τα νεύρα μου, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΑΓΚΩΝΩ


Το πρωτότυπο

http://www.queen.gr/Home/Editorial/item/25994-Ektakth-eisfora-Sthn-oyra-kai-eseis-parakalw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου