Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Γιατί παίρνουν τα λεφτά από τις τράπεζες

Είχα να δω χρόνια τον Δημήτρη. Κτηνοτρόφος βλέπεις με οργανωμένη μονάδα με Βοοειδή δεν μπορεί εύκολα να αφήσει τα ζώα να πάει κάπου για ώρα. Και έρχεται πάντα στην πόλη γρήγορα γρήγορα να τελειώσει και να γυρίσει στις υποχρεώσεις του στο χωριό του.
- Κάτσε βρε Δημήτρη αφού σε πέτυχα για καφεδάκι, του πρότεινα
- Παω να πάρω κάτι λεφτα από την τράπεζα, πες μου που θα είσαι κι έρχομαι μου αντέτεινα
Καθίσα (και πραγματικά ήρθε) σε ένα καφέ κοντά στην ΑΤΕ.
Μου ήρθε μ’ έναν χαρτοφύλακα που δεν ακούμπησε ούτε στην διπλανή καρέκλα. Προφανώς τον είχε και πριν αλλά δεν τον πρόσεξα.
- Κυκλοφορείς σαν επιχειρηματίας που είσαι πια ε; Τον τσίγκλισα
- Τι λες, μου απάντησε χαμηλόφωνα. Πήρα τις περισσότερες οικονομίες μου, δεν βλέπεις; Πάμε για χρεοκοπία κι επιστρέφουμε στη δραχμή.
Τον καθησύχασα λέγοντας τα κλασικά που ακούμε σε τηλεόραση και ραδιόφωνα και διαβάζουμε στις εφημερίδες. Και του υπενθύμισα σε πιθανότητα κλοπής θα είναι πολλαπλάσια η ζημιά
- Ασε τι λένε μου αντέτεινε. Καθόμουνα χθες βράδυ και το σκεφτόμουνα και γι΄αυτό τα πήρα, όσο για την κλοπή που λες, πολύ λιγο μένει το σπίτι μόνο του. Μια που όπως ξέρεις σπάνια απουσιάζουμε πολλές ώρες μαζί με την ΄Αννα (την γυναίκα του)
- Για πες μου πως τα σκέφτηκες Δημήτρη;
Και μου άρχισε την ανάλυση:
Ας υποθέσουμε πως έχω στην τράπεζα 1.000 ευρώ. Με το που επιστρέφουμε στη δραχμή αμέσως έχω 340.750 (σύμφωνα με την ισοτιμία που μπήκαμε στο καταστροφικό αυτό νόμισμα). Έτσι δεν είναι;
Συμφώνισα.
Αν την επόμενη μέρα κάνουν μια υποτήμιση της δραχμής; Κι ένα ευρώ είναι 1000 δραχμές; Αμέσως αμέσως με τα λεφτά που θα έχω δεν θα παίρνω μόνο 340,75 ευρώ; Χάνω ή κερδίζω;
- Και γιατί να μην το υποτιμήσουν πριν το νόμισμα; Και αντί για 340.750 δραχμές θα πάρεις 1.000.000
- Τέτοιοι φραγκοφονιάδες που είναι μου είπε είναι πολύ απίθανο. Εδώ βγάζουν από τη «μύγα ξίγκι» όταν είναι να κερδίσουν έστω κι ένα λεπτό του ευρώ.
Η αλήθεια είναι που ενώ ακόμη δεν άλλαξα γνώμη, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ.
Κλονίστικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου