Πέρυσι τέτοια εποχή είχαμε τα φορτηγά φέτος τα ταξί. Αντιδρούν κι αυτοί με το αλόγιστο άνοιγμα του επαγγέλματος και μάλλον έχουν δίκιο.
Βέβαια γιατί «έσκισε» ο κ. Ραγκούσης την συμφωνία των ιδιοκτητών ταξί με τον κ. Ρέπα είναι άλλο θέμα. Βέβαια υπάρχει η φημολογούμενη κόντρα των δύο (νυν και πρώην υπουργού.
Υπάρχει και μια άλλη απορία μου.
Γιατί αμφότεροι ενώ ήξεραν πως θα υπάρχουν αντιδράσεις των ιδιοκτητών (φορτηγών και ταξί πέρυσι και φέτος αντίστοιχα) «ανοίγουν» όπως «ανοίγουν» τα επαγγέλματα τέτοια εποχή; Μήπως γιατί είναι εποχή που ο τουρισμός είναι στο φουλ και οι κινητοποιήσεις (δίκαιες ή άδικες δεν εξετάζω) θα βλάψει επαγγελματικές ομάδες οι οποίες φυσικά θα αντιδράσουν;
Μήπως η κυβέρνηση εκτός απο την καταστροφή του αγροτικού τομέα (αυτό είναι έργο της κυβέρνησης Σημίτη) της ναυτιλίας, με την κατάργηση του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας ήρθε η σειρά του Τουρισμού;
Το σίγουρο είναι ότι προσβλέπουν στον «κοινωνικό αυτοματισμό» για να τους καθησυχάσουν.
‘Όμως για την ώρα ο λαός αντιδρά θετικά. Στην ηπειρωτική Ελλάδα συμπαραστεκόμαστε στους ταξιτζίδες παρ’ όλο που μας ενοχλούν (με τους αποκλεισμούς δρόμων)
Στην τουριστική Ελλάδα, κυρίως τη Κρήτη που πλήττονται πιο πολύ με τον αποκλεισμό των λιμανιών και αεροδρομίων, οι αντιδράσεις δεν είναι, ακόμη τουλάχιστον, τόσο μεγάλη.
Μάλλον κατάλαβαν ΟΛΟΙ πως έρχεται η σειρά τους.. Κι αν περάσει το σημερινό χτύπημα (οι ιδιοκτήτες ταξι τώρα) πολύ σύντομα θα περάσουμε στους επόμενους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου