Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Η Siemens δεν υπάρχει

Αγόρασα τον 2006 από κατάστημα της Forthnet το ασύρματο τηλέφωνο, Siemens Gigaset AL140/AL145. Εμεινα πολύ ευχαριστημένος από τις δυνατότητες του μια που ήταν αρκετά οικονομικό.
Επειδή όπως κάθε χρόνο τον Αυγουστο θα πάω στο χωριό μου σκέφτηκα, μετά το Πάσχα να αγοράσω για το σπίτι μου εκεί, ένα όμοιο ή καλύτερό (για να πάω αυτό που έχω). Και οι γονείς μου που ζούνε εκεί θα τους έλεινε τα χέρια κι εγώ θα το είχα δίπλα μου όταν θα παίζω με τις ώρες τάβλι με τους φίλους ή θα πίνω μπύρες με τους γείτονες και τους συγγενείς (και φίλους βεβαίως).
Αρχισα λοιπόν να ψάχνω στο site του ΟΤΕshop. Εψαξα το συγκεκριμένο αν βγαίνει. Οσο και να έψαξα τίποτε. Έψαξα και στο site του Γερμανού ούτε εκεί.
Πριν προλάβω να κοιτάξω κάπου αλλού με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου.
«Ελα δεν υπάρχει το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Πήρα ενα Siemens άλλου τύπου. Ακριβότερο μεν αλλά τι να κάνουμε;»
«Και είχε ο ΟΤΕ Siemens πατέρα»
«Ακου να δεις ατυχία. Λίγο πριν έδωσαν το τελευταίο, δεν έχουν και μεγάλο stock μια που είμαστε μικρή περιοχή. Πήγα στον Γερμανό και βρήκα»
Επεσα από τα συνετά είναι δυνατόν να έχουν και να μην το έχουν στο site;
Ξαναμπήκα και κοίταξα πάλι. Πρόσεξα πως είχαν Gigaset και οι δυο. Πονηρεύτικα και σκέφτηκα πως λόγω σκανδάλου δεν αναφέρουν το όνομα Siemens στο site τους, όπως είδα δεν το αναφέρουν ούτε στα αντίστοιχα ένθετα που βάζου στις εφημερίδες.
Για γέλια και για κλάματα δηλαδή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου