Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Το ΠΑΣΟΚ φυλλορροεί παντού

Είχα γράψει πριν ένα περίπου μήνα (στις 6/9) για την παραίτηση της κ. Νάνσυς Πανταζή από μέλος του ΠΑΣΟΚ επειδή διαφωνεί μα τις κυβερνητικές πρακτικές.
Υπάρχουν όμως κι άλλες παρατήσεις. Που για μένα είναι το ίδιο ηχηρές ίσως και πιο μεγάλες.
Είχαμε λοιπόν στις 7 Ιουνίου 2011 να παραιτείται ο Γραμματέας της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ Γέρακα Λ. Γκόγκας! Και είπε: «Η παιδεία μου οι ιδέες μου και η αξιοπρέπεια μου δεν μου επιτρέπουν να συμβιβαστώ με αυτή την κατάσταση»
Δέκα μέρες μετά στις 17 Ιουνίου 2011 Παραιτήθηκε ο γραμματέας της Ν.Ε Χανίων του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Χριστουλάκης: λέγοντας «O κόσμος έχει χάσει το δικαίωμα στο όνειρο και την ελπίδα»
Επίσης στις 19 Σεπτέμβριος 2011 παραιτήθηκε ο Γραμματέας Ν. ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου Μιχάλης Καραδημητρίου φωνάζοντας: «Ο Πρωθυπουργός μας πρόδωσε».
Και πρόσφατα (8 Οκτωβρίου 2011) ο ο Γραμματέας της ΝΕ του ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας Σπύρος Τορουνίδης δηλώνοντας : «Tο ΠΑΣΟΚ μετατράπηκε σε κόμμα παραγόντων»
Και δε βάζω τα μέλη που απλά δεν πληρώνουν την συνδρομή τους στο κόμμα. Βέβαια αυτούς δεν τους διαγράφουν γιατί σε φίλο μου ήρθε επιταγή ενώ δεν είχε πληρώσει την προηγούμενη συνδρομή του. Οπότε φαντάζομαι πως είναι η συνήθης πρακτική αυτή και από τα μέλη του ΠΑΣΟΚ (ναι από αυτούς που ψήφισαν να βγει πρόεδρος απέναντι στον Κανένα το 2004 και στον κ. Βενιζέλο το 2007) πολύ λίγα είναι ενεργά και πολύ περισσότερο οπαδοί ή φίλοι του ΠΑΣΟΚ

Πηγή: http://vathiprasino.blogspot.com/2011/10/blog-post_128.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου