Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Οι ανατημίσεις του ΟΠΑΠ

Στο πρώτο μου σημείωμα έγραψα για την άνοδο της τιμής στο «πρωτοχρονιάτικο λαχείο». Λέγοντας για την λογική των αυξήσεων από κρατικό οργανισμό.
Φίλος συνηθίζει να «παίζει» Λόττο και Τζόκερ.
Όχι μεγάλα ποσά αλλά του αρέσει λέει να κεντρίζει την τύχη του. Όπως μου εξήγησε έπαιζε 45 λεπτά στο Λόττο τρεις στήλες δηλαδή και 12 Ευρώ όταν έπαιζε Τζόκερ (όπως μου εξήγησε κάποια στιγμή 2 στήλες με όλα τα τζόκερ).
Χθες τον συνάντησα φουρκισμένο.
Τι συμβαίνει Βασίλη; Τον ρωτώ.
Να αυξήθηκαν εδώ κι ένα περίπου μήνα οι τιμές στα τυχερά παιχνίδια που παίζω.
Μου εξήγησε ότι η στήλη του Λόττο ήταν εδώ και πολλά χρόνια (από την εποχή των δραχμών ακόμη που ήταν 50 δραχμές) 15 λεπτά. Και το Τζόκερ από τις 100 δραχμές στα 30 λεπτά.
Ε καλά λέω τόσα χρόνια δεν είχε καμιά αύξηση η στήλη.
Ναι μου λέει σωστά. Απλά τώρα το τζόκερ πήγε στα 50 λεπτά η στήλη αύξηση 66,66%. Το τραγικό είναι το Λόττο πήγε κι αυτό στα 50 λεπτά δηλαδή άκουσον άκουσον 233,33%.
Και για να «παίξω ότι έπαιζα θέλω 21,5 Ευρώ από 12,45
Εδώ σκέφτηκα ότι κάπου έχει δίκιο. 8 χρόνια χωρίς καμμιά αύξηση; Δεν μπορούσε όλα αυτά τα χρόνια να γίνει μια μικρή και λογική αύξηση (της τάξης των 5 ή 10 λεπτών).
Το άσχημο είναι οτι αυτά δεν γίνονται μόνο στον τζόγο (που στο κάτω κάτω πολύ λίγους ενδιαφέρει). Αλλά είναι ο τρόπος πού γίνονται σχεδόν όλα τα πράγματα στην Ελλάδα Ο παραλογισμός του Ελληνικού κράτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου