Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Το μαρτύριο του Σαββάτου

Τον προημιτελικό του Σαββάτου μεταξύ Γερμανίας και Αργεντινής ήθελα να τον απολαύσω μόνος στο σπίτι μου. Έφτιαξα το καφεδάκι και κάθισα μπροστά στη μικρή οθόνη (όπως τη λέγαμε παλιά γιατί τώρα μεγάλωσε και μάλιστα δυσανάλογα).
Άρχισε ο αγώνας. Ο εκφωνητής παραδόξος πολύ καλός, μια που συνήθισα τα υπερβολικά σχόλια των συναδέλφων του. Να με συγχωρέσει που δεν συγκράτησα το όνομά του αλλά συνετέλεσε και όλο το πάθημα μου.
Το πρώτο που συνειδητοποίησα είναι πως δεν ακουγόταν πολύ οι βουβουζέλες που μας ξεκουφάναν σ’ όλη την διάρκεια του τουρνουά.
Ως να το καταλάβω η Γερμανία προηγήθηκε με 1 – 0 . Απο ένα φάουλ ο Μίλερ (όχι ο μεγάλος Γκαρντ) προσπάθησε να πιάσει κεφαλιά. Δεν μπόρεσε όμως, όπως νομίζω λόγω της μπάλας, αλλά τις άλλαξε λίγο πορεία χτύπησε στο χέρι του τερματοφύλακα και γκοοολ.
Από εδώ και πέρα άρχισε το μαρτύριο. Κατάλαβα και γιατί δεν ακουγόταν πολύ οι βουβουζελες. Ήταν από το στούντιο η περιγραφή. Ετσι άρχισε να σχολιάζει ο μεγάλος ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ και του παρελθόντος και ο, προτιμώ τη δική σας γνώμη, «παπαρολόγος» του Nova.
Έλεγε, έλεγε έλεγε μα χιλια ζόρια περιέγραφε λίγο ο μάρτυρας εκφωνιτής και ξαναέλεγε έλεγε.
Τι δεν προσπάθησα. Να ακούω από την Ερα σπορ με κλειστή τη φωνή στην τηλεόραση, τι να κλείσω την φωνή και μόνο τίποτε. Το ένα ήταν ασυντόνιστο το άλλο άχαρο.
Νοστάλγισα την φωνή του γηπέδου ας ακουγόταν μόνο οι βουβουζέλες στην απεργία των δημοσιογράφων.
Έφαγε και πολλά γκολ η Αργεντινή και ΔΕΝ μου άρεσε το αποτέλεσμα κρόσια τα νεύρα μου. Ενώ ένας φίλος οπαδός της Γερμανικής ομάδας βρήκε απ’ ότι μου είπε την λύση. Ακουγε, με κλειστή βεβαίως την φωνή, Γερμανικό Heavy Metal.
Ας νικούσε η Αργεντινή κι εγώ Αργεντίνικα Tango θα άκουγα μη πως θα μου φαινόταν οι μπούρδες του «παπαρολόγου» σε ρυθμούς Tango

* * *


Δυστυχώς οι προβλέψεις μου επαληθευτικά με εκκωφαντικό τρόπο. Δεν ήθελα να βρω το 4 – 0 της Γερμανίας επί της ομοιοπαθούσας (λόγω ΔΝΤ) Αργεντινής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου