Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Σοβιετικού τύπου η Ελληνική Οικονομία: Τυχαίο;

Γίνεται λόγος το τελευταίο καιρό και μάλιστα έντονα για αποκρατικοποιήσεις. Μετα τον ΟΤΕ θέλουν να «βάλουν χέρι» στην ΑΤΕ, στην ΔΕΗ και στον ΟΣΕ. Και στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών φυσικά αλλά δεν πολυπιάνεται γιατί στις άλλες πόλεις ΕΙΝΑΙ ιδιωτικές, νομίζω μόνο στην Θεσσαλονίκη είναι δημοτικές.
Δυστυχώς για μας, γιατί θα το κάνουν, αφού έχουν εντολή οι κυβερνώντες από τα αφεντικά τους, είναι η Γεωγραφική δομή της Ελλάδας που δεν μπορεί να λειτουργήσουν όλα με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Αλήθεια αν ηταν ιδιωτικός ο ΟΤΕ θα είχαν τα βλαχοχώρια τηλέφωνο;
Τώρα που πλέον είναι ιδιωτικός έχουν dsl χωριά στην καρακαμπήλα του νομού Λάρισας( Δεν απέχουν οδικώς πάνω απο 70 χιλιόμετρα Λαμία, Λάρισα Βόλος και Καρδίτσα) Και δεν μιλώ για τις ιδιωτικές εταιρίες που δεν τους συμφέρει να έχουν. Και φυσικά δεν έχουν όπως ΚΑΙ ο ΟΤΕ.
Αφού το πάγιο το πληρώνουμε που το πληρώνουμε ας αποσυρθεί απο τις υπηρεσίες φωνής και Internet (καλύτερα να επιτρέψει να χρησιμοποιούν οι ιδιωτικοί πάροχοι το δίκτυο) να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Και να έχουμε δικαίωμα να ζητήσουμε αποζημίωση αν μας κοπεί η σύνδεση αδικαιολόγητα στα Γρεβενά ή στην Δράμα
Για την ΔΕΗ αντίστοιχα θα ενδιαφερθεί ο ιδιώτης για τα πομακοχώρια ή για την Κρήτη; Θα έχει την ίδια τιμή το ηλεκτρικό ή θα έχει πιο πολλά έξοδα όπως συμβαίνει καλώς ή κακώς με τα υγρά καύσιμα;
Θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν την ΑΤΕ, δεν καταλαβαίνει κανείς την ιδιαιτερότητα της αγροτικής οικονομίας; Θα μου πείτε εδώ δεν τις κατάλαβε ο Σημίτης επί χρόνια υπουργός Γεωργίας (ο χειρότερος υπουργός που ήταν στην Αχαρνών) που όταν ήταν πρωθυπουργός νόμιζε πως ήταν καγκελάριος στη Βόννη (Όχι στο Βερολίνο, γιατί το Βερολίνο έγινε πρωτεύουσα όταν μπήκαν και «φτωχοί Ανατολικοί).
Στις Αστικές συγκοινωνίες το παράδειγμα της Λάρισας είναι χαρακτηριστικό. Το τελευταίο λεωφωρείο προς τις συνοικίες είναι 11 το βράδυ τον χειμώνα και 12 το καλοκαίρι. Μα δεν έχει πολύ κόσμο μετά θα μου πείτε. Ναι θα ανταπαντήσω και ταξιτζίδες κλέφτες θα γίνουν; Να μη πω για το εισιτήριο 90 λεπτά το δρομολόγιο (να το συγκρίνουμε με την Αθήνα που ισχύει για όλα τα μέσα για συγκεκριμένη ώρα μετά την ακυρωσή του.
Με τον ΟΣΕ είναι μια πονεμένη ιστορία. Αυτό που χρειάζεται είναι να βάλουν τους υπαλλήλους να δουλέψουν.
Έχουμε υπέροχες διαδρομές (έχετε χάσει πολλά αν δεν έχετε ταξιδέψει από την Αθήνα στην Πάτρα με τρένο). Και είναι το πιο λαϊκό μεταφορικό μέσον (Ας θυμηθεί τι γινόταν πριν υπερδιπλασιαστούν οι τιμές των εισιτηρίων).
Μάλιστα για κάποια χωριά είναι ο κυρίως τρόπος επικοινωνίας με τον κόσμο.
Θα μου πείτε δεν βγάζουν τα λεφτά τους. Γι’ αυτό χρειάζεται το κράτος. Να μην ενδιαφέρεται τόσο για το κέρδος σαν να πρωθυπουργεύει ο συγχωρεμένος Ο Δήμος Σταρένιος, που όλοι οι πιο μεγάλοι τον θυμόμαστε στον ρόλο του Γερο – λαδά στην τηλεοπτική μεταφορά του «Χριστός Ξαναστρώνεται» του Νίκου Καζαντζάκη.
Και κάποιοι ξέρουν τι γίνετε με τις «άγονες γραμμές» και στη ναυτιλία και στις αεροπορικές εταιρίες. Ήταν άσχημα (για τους νησιώτες) όταν η «ολυμπιακή» ήταν κρατική. Κι ας συμμετέχει και όποια ιδιωτική εταιρία στους προορισμούς και στο χρόνο που θέλει.
Θα πείραζε να υπάρχει και μια κρατική ναυτιλιακή εταιρία (δουλεύοντας όμως όχι όπως τώρα ο ΟΣΕ) από το να δίνουμε εκατομμύρια ευρώ στους ιδιώτες και κάποια νησιά να μην έχουν σωστή συγκοινωνία
Εξήγησε κανείς την τρόικα ότι η Ελλάδα έχει και πάμπολλα βουνά; Η Ελλάδα έχει και χιλιάδες νησιά; Ή ως άλλοι Σημίτιδες νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με μια χωρα σαν την Γερμανία ή στην χειρότερη σαν την Ολλανδιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου