Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Να μην αναγνωρίσουμε όλο το χρέος μας!!!

Το 2010 έφυγε αφού μου επιφύλαξε με μια έκπληξη. Οχι στην προσωπική μου ζωή, που πάνε ευτυχώς, καλά αλλά στην ενημέρωση μου.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς βλέπω σ’ επανάληψη απόσπασμα, δεν την πρόλαβα απ’ την αρχή, εκπομπή σε τοπικό κανάλι, Θεσσαλία TV, του δημοσιογράφου κ. Γιάννη Γιαννακόπουλου στην οποία είχε καλεσμένο τον βουλευτή Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας κ. Χρήστο Ζώη.
Ασχολήθηκαν βέβαια με το θέμα των ημερών, το Ελληνικό χρέος.
Εκεί είναι η έκπληξή μου. Ως τώρα έχω ακούσει από διάφορους αριστεριστές οικονομολόγους και δημοσιογράφους να μην αναγνωρίσουμε το χρέος μας.
Ο κ. Ζώης ανέφερε και συμφώνησε με πρόταση του κ. Τσίπρα (προς τιμή του που είπε ότι πρόταση του κ. Τσίπρα) να κάνει η Ελλάδα ότι έκανε παλιότερα και ο Ισημερινός. Δηλαδή να διώξουμε το ΔΝΤ και να κάνουμε μια επιτροπή σοφών η οποία θα δει τι ήταν αυτά τα δάνεια και που πήγαν τα λεφτά που πάρθηκαν. Αν κάποια πήγαν σε μη παραγωγικά πράγματα και σε όχι κατασκευή υποδομών να μη αναγνωρίσουμε το συγκεκριμένο ποσόν. Αναφέρθηκε η περίπτωση του C4i για την ασφάλεια των Ολυμπιακών αγώνων, που χρυσοπληρώθηκε το σύστημα δε δούλεψε ούτε ώρα. Και να τους πούμε αυτά τα λεφτά βρείτε σε ποιες τσέπες πήγαν και κυνηγήστε τους και εμείς μαζί σας θα έλεγα εγώ.
Κάτι τέτοιο έκανε είπαν εκτός του Ισημερινού και η Βενιζουέλα με τράπεζες του Καναδά.

Απορίσαν και οι δυο γιατί ο παριστάμενος υπουργός δεν ζήτησε διυκρινήσεις απο τον κ, Τσιπρα
Εγώ έμεινα με μια άλλη απορία. Έστω οι κυβερνώντες ως διαβρωμένοι δεν τους ενδιαφέρει μια που ο στόχος τους είναι να πάρουν οι δανειστές μας τα λεφτά τους, με τους τοκογλυφικούς τόκους βεβαίως. Και συν βρήκαν ευκαιρία, μέσω του μνημονίου να περάσουν κάποια πράγματα που οι Ευρωπαίοι μας ζητούσαν χρόνια κι εμείς καλώς ή κακώς δεν τα κάναμε. Συν ότι τα λεφτά που δεν θα αναγνωρίσουμε ως εθνικό χρέος ίσως πήγαν σε τσέπες ανθρώπων που είναι ακόμη στην πολιτική (ίσως και βουλευτές και υπουργοί) και κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.
Οι μεγαλοδημοσιογράφοι μας γιατί δεν λένε τίποτε; Και ο κ. Τσίπρας γιατί χάθηκε από τις ενημερωτικές εκπομπές ενώ ήταν το αγαπημένο τους παιδί;
Έχω την αίσθηση πως πλησιάζει η ώρα που θα απαλλαγούμε απ’ όλους αυτούς που ενώ έχουν εντολή να κάνουν πράγματα για το καλό μας μόνο προβλήματα μας δημιουργούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου