Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Θέλουν την υγεία μας; Κι όχι τα λεφτά μας;

Τα ‘βαλε λέει με τον κ. Λοβέρδο ο πρωθυπουργός μας για την τήρηση της καπνοαπαγόρευσης, Ακούγοντας την αγορά ο υπουργός του θέλησε ν’ ανοίξει παραθυράκια, με το αζημίωτο βεβαίως ώστε να καπνίζουν.
Θυμήθηκα πάλι ακούγοντας την είδηση τον κ. Πούτιν που αυξάνοντας τους φόρους στα τσιγάρα και στη Βότκα να λέει τους Ρώσους πιείτε και καπνίστε. Ειναι εθνική ανάγκη.
Εδώ αυξάνουν όλα τα άλλα είδη πρώτης ανάγκης και δεν επιτρέπουν τους εξαρτημένους να δώσουν τα λεφτά τους κι έχουμε το φαινόμενο
Αυξάνουν τα καύσιμα έ δεν κυκλοφορώ πλέον πολύ με το αυτοκίνητό μου.
Αυξάνουν τα προϊόντα μέσω ΦΠΑ δεν αγοράζω πολλά.
Θέλω να καπνίζω και να πίνω όσο και να μου κοστίζει, δεν μου το επιτρέπουν.
Εγώ δεν είμαι καπνιστής αλλά πίνω «κοινωνικά» από κανένα ποτό σε εξόδους μου ή στο σπίτι. Είμαι διατεθειμένος να πληρώσω παραπάνω το ποτό μου. Βλέπω πως τώρα οι καπνιστές είναι διατεθειμένη να πληρώνουν τη μανία τους. Απορώ πάντως γιατί το κάνει αυτό η κυβέρνηση; Τόσο πολύ σκέφτεται την υγεία μας; Την σωματική γιατί την ψυχική άστα να πάει..
Αυτό που παρατηρώ είναι το εξής:
Ενώ τ’ άλλα προϊόντα που αυξάνουν αν δεν αγοράζω εκτός τις συνέπειες που έχω εγώ έχει και η αγορά αφου δεν υπάρχει κατανάλωση αλλά κάνει καλό στο κράτος (με την φορολογία). Στο κάπνισμα εκτός τις συνέπειες που έχω (έλλειψη ευχαρίστησης του καπνιστή) κάνει κακό και στην αγορά (αφού αδειάζουν τα καφέ, τα μπαράκια και τα εστιατόρια) δεν κάνει καλό στο κράτος αφού πλέον δεν ξοδεύουμε να πληρώσουμε τα αυξημένα (από φόρους) προϊόντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου