Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Σε ευχαριστώ, ω εταιρεία!

Δημοσίευση χθες (με τον ίδιο τίτλο) στο zougla.gr που συμφωνα μ’ αυτο καταλαβαίνω, κι ο καθένας μας, την κατάσταση στο διόδια της χώρας μας. Και πολύ περισσότερο τη σύλληψη του κ. Γκλέτσου που τους χάλασε την ησυχία. Στο να μας τα παίρνουν ησυχα. Και θέλω να πω πως τον ψαμό που κάναν τα ΜΜΕ είναι γιατί είναι ο δήμαρχος κ Γκλέτσος, ο πρωταγωνιστης του κ. Μανουσάκη, που έκανε τη φασαρία κι όχι ο όποιος δημαρχούλης.

* * *


Ελεύθερος μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσής του, στις 6 Απριλίου του 2011, αφέθηκε ο δήμαρχος Στυλίδας, Απόστολος Γκλέτσος. Ο εισαγγελέας Λαμίας όρισε τακτική δικάσιμο για τον δήμαρχο, παραπέμποντάς τον για τρία πλημμελήματα.

Με ζητωκραυγές και συνθήματα χαιρέτισαν τον κ. Γκλέτσο την ώρα που έμπαινε στο δικαστήριο, προκειμένου να απολογηθεί ενώπιον του εισαγγελέα σχετικά με τις κατηγορίες που του αποδίδονται για παρακώλυση συγκοινωνιών και φθορά ξένης περιουσίας.

Κάποιοι, οι πιο θερμόαιμοι, άναψαν και καπνογόνα. Εκείνος χαιρέτισε όσους πήγαν εκεί για να του συμπαρασταθούν, λέγοντας «Σας αγαπώ». Ο δήμαρχος Στυλίδας κατά την είσοδό του στο Δικαστικό Μέγαρο Λαμίας δεν φορούσε χειροπέδες.

Ποιος είναι, όμως, εκείνος που οδήγησε ενώπιον της ελληνικής Δικαιοσύνης τον Απόστολο Γκλέτσο, προκαλώντας το περί δικαίου αίσθημα και ξεσηκώνοντας την τοπική κοινωνία της Στυλίδας; Ποιος διαχειρίζεται τα διόδια από την Πελασγία Φθιώτιδας έως το Κλειδί Ημαθίας; Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.
Ήταν 12 Ιουνίου του 2007, όταν ιδρύθηκε η εταιρική κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Ανώνυμος Εταιρεία Παραχώρησης» με έδρα το Μοσχοχώρι του Νομού Λάρισας. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του εταιρικού σχήματος, «αποκλειστικός σκοπός της εταιρείας είναι η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Αυτοκινητόδρομου Μαλιακός – Κλειδί (του αυτοκινητόδρομου δηλαδή που ξεκινά από τον κόμβο Ραχών και καταλήγει στον κόμβο Κλειδίου) και όλων των βοηθητικών έργων και σχετικών δραστηριοτήτων».

Εξάλλου, σύμφωνα και με τον δικτυακό τόπου του υπουργείου Μεταφορών, στην κοινοπραξία συμμετέχουν συνολικά έξι εταιρείες – κολοσσοί στον χώρο των κατασκευών μεγάλων οδικών έργων και είναι οι ακόλουθες:
• HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH, εταιρεία γερμανικών συμφερόντων που κατασκεύασε και διαχειρίζεται τον Διεθνή Αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος», με ποσοστό 35.00%
• ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. , θυγατρική εταιρεία του ομίλου «ΕΛΛΑΚΤΩΡ» συμφερόντων Γεωργίου Μπόμπολα και υιών, με ποσοστό 20.00%
• J&P – ΑΒΑΞ Α.Ε., εταιρικός όμιλος συμφερόντων Δάκη Ιωάννου, με ποσοστό 16.25%
• VINCI CONCESSIONS S.A. όμιλος γαλλικών συμφερόντων που ανέλαβε την κατασκευή και την εκμετάλλευση της γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» (σύζευξη Ρίου – Αντιρρίου), με ποσοστό 13.75%
• ΑΕΓΕΚ, με ποσοστό 10.00%
• ΑΘΗΝΑ ATE, με ποσοστό 5.00%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου