Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Ευκαιρία να γίνει η Θεσσαλία ενιαίος χώρος

Κατήργησε δρομολόγια ο ΟΣΕ στο τοπικό δίκτυο Θεσσαλίας, Βοηθούμενο από την απόφαση της Δ.Ε.Μ.Α. (Διεθνής Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων ) να μας πάρουν την διοργάνωση του 2013, που θα γινόταν στον Βόλο και στη Λάρισα (αλλά αγώνες θα γινόταν στη Καρδίτσα και στα Τρίκαλα).
Έτσι όπως μου είπε φίλη μου καταργήθηκε το μεσημεριανό δρομολόγιο όπως και όλα τ’ άλλα (αφήσαν μόνο έξι). Φαίνονται αρκετά για κάποιον που δεν ξέρει την περιοχή. Το τρένο είναι ένα μέσο που ένωνε την Δυτική Θεσσαλία με την πρωτεύουσα του διαμερίσματος Λάρισα αλλά και τον Βόλο με τις ομορφιές του και τη θάλασσα.
Και μένω στο μεσημεριανό τρένο γιατί είναι ίσως το μόνο που είναι καθημερινά γεμάτο κόσμο. Πράγμα που δείχνει πω άλλοι είναι οι λόγοι που καταργούν τα δρομολόγια κι όχι ο οικονομικός.
Είναι η ώρα που γυρίζουν οι υπάλληλοι στα σπίτια τους αφού τελειώσουν την δουλειά τους.
Ο τοπικός σιδηρόδρομος κατά την άποψη μου θα πρέπει να περάσει στην περιφέρεια Θεσσαλίας. Μάλιστα με το που δε θα γίνουν πλέον οι Μεσογειακοί τη Θεσσαλία, καλώς ή κακώς δεν το εξετάζω προς το παρών χάνονται 135 εκατομμύρια Ευρώ για την περιφέρειά μας. Κι όχι μόνο αυτό αλλά σταματά λένε ο προαστιακός της Θεσσαλίας.
Ακριβώς αυτό θα πρέπει να εκμεταλλευθεί ο περιφερειάρχης μας. Να απαιτήσει τον έλεγχο του Σιδηροδρόμου Θεσσαλίας. Να παραχωρηθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο (αφού αναβαθμιστεί το Παλαιοφάρσαλα – Φάρσαλα – Βόλος να μπορεί να χρησιμοποιηθεί) και το τροχαίο υλικό καθώς και τους υπαλλήλους που χρειάζονται για την λειτουργία των σταθμών και των οχημάτων (μηχανοδηγοί εισπράκτορες και συνεργεία καθαρισμού των οχημάτων).
Ο Ελληνικός ΟΣΕ βεβαίως θα πληρώνει την ενοικίαση (σταθμών και υπαλλήλων) για τα δρομολόγια εκτός Θεσσαλίας.
Θα μου πείτε. Μα θα είναι κερδοφόρος ο Σιδηρόδρομος Θεσσαλίας; Και βέβαια θα είναι. Αν δεν σαμποταριστεί από τα ΚΤΕΛ. Που μπορούν να μπουν μέτοχοι και τα τέσσερα ΚΤΕΛ στην νέα εταιρεία. Φυσικά μπορούν να καταργήσουν πολλά δρομολόγια για να ενισχυθούν οι μετακινήσεις μέσω σιδηροδρόμου ώστε να μπορούν να ενισχύσουν άλλες γραμμές. Τοπικές κι μη.
Να μια ιδέα κ. Αγοραστέ το πως θα γίνει η Θεσσαλία ενιαίος χώρος. Μόνο έτσι οι Θεσσαλοί νέοι θα μπορούν να κάνουν τις εκδρομές τους στον Βόλο ειδικά το καλοκαίρι να απολαμβάνουν την θάλασσα χωρίς να χρειάζεται να οδηγούν και οι μεγαλύτεροι να κάνουν τον Χριστιανικό Τουρισμό στα Μετέωρα ειδικά τις Παρασκευές των Χαιρετισμών και την Μεγάλη εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου