Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Τα γεγονότα στου Ρέντη, τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και τι μας διδάσκουν

Μας έχουν τρελάνει απ’ την Παρασκευή οι «παπαρολόγοι» της τηλεόρασης με το νεαρό «κομάντο» και αυτόχειρα στον ΟΑΕΔ του Ρέντη Δημήτρη Πατμανίδη,
Κυρίως για το ντύσιμό του τη μουσική που ακούσε (Heavy metal) και ότι είχε γράψει το τι θα κάνει στο myspase.
Δειλά δειλά λέγαν και τα σημαντικά. Ότι οι συμφοιτητές του τον είχαν απομονομένο, ότι καταγόταν από χώρα της Ρωσίας.
Προσπαθούσαν οι φουκαράδες οι ρεπόρτερ να βγάλουν στοιχεία και «στοιχεία» ότι όλα αυτά τον είχαν επηρεάσει, Internet και μουσική.
Μάλιστα με την ευκαιρία ότι η αστυνομία απέτρεψε αυτοκτονία ρωτήθηκε ο αστυνομικός. «Καλά και πως δεν ανακύψατε τις απειλές», που βέβαια τους τα είπε κανονικά,
Είναι αλήθεια, ότι η Heavy metal ειναι από τα είδη της μουσικής που ακούω. Οπως και Ροκ, αλλά και λαϊκη και δημοτική ακόμη ακόμη. Οπως οι πιο πολλοί άνθρωποι της ηλικίας μου. Δεν επηρεάζομαι όμως πολύ από τους στίχους των τραγουδιών τους.
Πολλί από τους ανθρώπους που βλέπω είναι ντυμένοι παράξενα κατά τα γούστα μου, όπως και παράξενα ντύνομαι για πολλούς.
Είναι και είμαι υποψήφιος εκτελεστής.
Και στο myspase και στο facebook έχω σελίδα και ανταλάσω απόψεις με γνωστούς και «φίλους μου» εκεί. Τι σημαίνει αυτό; Πάλι οτι κάτι δεν πάει καλά με το μυλό μου;
Να μη πω για το ξυρισμένο κεφάλι που δεν έχω, αλλά ένας φίλος, αλλά αυτό δεν επιβεβαιώθηκε καθώς οι ρεπόρτερ δεν επιβεβαιώθηκαν από κανέναν που συναναστρεφόταν ο Δημήτρης
Ότι κάτι θα είχε δείξει σίγουρα είχε δείξει. Όμως οι καθηγητές τι κάναν; Όταν τον βλέπαν μόνο του στεναχωρημένο, που προφανώς και θα ήταν πως αντέδρασαν;
Οι γονείς; Είχε την ίδια συμπεριφορά με τον αδελφό του, που άκουσα ότι είχε;
Κι άντε να πω πως ένδειξη είναι και η μουσική, μανία με το συγκεκριμένο είδος και το internet.
Τον πήρε κανείς απ το χέρι να του δείξει ότι υπάρχουν κι άλλα πράγματα; Κι άλλη ζωή; Με πιο φωτεινά χρώματα; Έξω από το σπίτι; (αφού θα ήταν ώρες κλεισμένος στον υπολογιστή του).
Να ποιος φταίει. Ας μας γίνει μάθημα η πράξη του Δημήτρη, να βλέπουμε καμια φορά τον διπλανό μας και για μένα το λέω και για όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου