Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Μήπως δεν θέλουν να λύσουν τα μεγάλα παγκόσμια προβλήματα;

Διάβαζα πρόσφατα σε εφημερίδα «όχι στις τηλεοράσεις plasma». Είναι λέει ενεργοβόρες.
Πιο κάτω «πολλά απ τα αέρια» λόγω λέει των μηχανημάτων που δουλεύουν για να λειτουργήσει το δίκτυο. Ενεργοβόρο λοιπόν και το Internet.
Όσο για τις τηλεοράσεις ας πούμε τις καταργούμε, μια που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο πιο πολύ ενέργεια θέλει.
Με το Internet; θα πάμε πίσω; Να το καταργήσουμε; Αν είναι να το καταργήσουμε κι αυτό, γιατί λοιπόν μην καταργήσουμε και τα βιβλία και τον Τύπο; Το χαρτί προϋποθέτει κόψιμο δέντρων
Αντί να καταργούμε δραστηριότητες, μήπως πρέπει να βρεθούν πιο οικολογικές μορφές να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια; Μήπως υπάρχει και δεν την εκμεταλλευόμαστε;
Τα φωτοβολταϊκά ας πούμε γιατί μας δίνουν τόσο λίγο ηλεκτρισμό σε σχέση με το πόσο χρειαζόμαστε; Γιατί αν θέλω να παράξω εγώ ηλεκτρικό γιατί να μη μπορώ να παράγω τόσο όσο χρειάζομαι εγώ και να αναγκάζομαι να το πουλήσω στη ΔΕΗ;
Φαντάζομαι για να βάλω φωτοβολταϊκά μόνο για το σπίτι μου (έσω και τον γείτονα) δεν είναι τόσο ακριβό. Αν όχι όσο ένας ηλιακός θερμοσίφωνας άντε 2 ή 5
Κι αν βάλω θα μου πείτε και πάθει μία βλάβη το σύστημα πως θα έχω ενέργεια; Κι άντε από ένα σπίτι φεύγεις μερικές μέρες ως να γίνει, από μια επιχείρηση; Δεν μπορεί κάποια λύσει θα υπάρχει να μας δίνει η ΔΕΗ τις λίγες ή πιο πολλές ώρες το μήνα που μπορεί να χρειαστεί να μας τροφοδοτήσει. Και σαν συμβόλαιο και σαν εγκατάσταση
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου