Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Ντοπαρισμένη και η Αθανασία Τσουμελέκα; - μάλλον δικαιώνετε η Φανή Χαλκιά

Ανακοίνωσε η ΔΟΕ χθες οτι βρέθηκε ντοπαρισμένη (σε αντιτόπινγκ κοντρόλ που έγινε 6/8 ότι βρέθηκε ντοπαρισμένη η Αθανασία Τσουμελέκα.
Γεγονός που μου δημιούργησε πολλούς προβληματισμούς. Καλά 5 μήνες μετά; Και γιατί να ανακοινώθηκε όταν στους αγώνες που επηρεάζει αυτή η εξέταση (τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου ήρθε 9η). Αυτό που παραδέχομαι την Αθανασία (φωτο πάνω) είναι οτι τους πέταξε, με την ανακοίνωση της την απόφαση «στα μούτρα» και πολύ το χάρηκα.
Να η ανακοίνωση της:

"Ενημερώθηκα ότι υπάρχει πρόβλημα με θετικό δείγμα σε έλεγχο που υποβλήθηκα στις 6 Αυγούστου 2008 με την ουσία ερυθροποιητίνη. Δεν θα μπω στην διαδικασία να δικαιολογηθώ, αν και δεν έχω κάνει εν γνώσει μου χρήση αυτής της ουσίας, διότι γνωρίζω και έχω αποδεχτεί προκειμένου να συμμετέχω σε αγώνες ότι είμαι απολύτως υπεύθυνη για ό,τι βρίσκεται μέσα στο δείγμα μου.
Το γεγονός ότι τα ίδια δείγματα αναλύονται πέραν της μιας φοράς (δηλαδή ανοίγουν και κλείνουν χωρίς την παρουσία μου), όπως το συγκεκριμένο όπου την πρώτη φορά ήταν καθαρό, μου προκαλεί δυσάρεστα συναισθήματα για όλη την διαδικασία. Η ατυχής λοιπόν εμπλοκή μου μετά από μια επιτυχημένη αθλητική χρονιά με πολλούς αγώνες και κοινές και εμφανείς προετοιμασίες με φέρνει στην δυσάρεστη θέση να δώσω εγώ ένα τέλος στον πρωταθλητισμό που τόσο αγαπώ και να μην συνεχίσω μετά το πέρας της επικείμενης τιμωρίας μου.
Πραγματικά αδιαφορώ για το αν πάλι μετά από 6 μήνες μου πουν ότι τελικά το δείγμα είναι αρνητικό όπως και την πρώτη φορά. Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με την κατάσταση που επικρατεί διεθνώς σε θέματα ντόπινγκ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.
Η απογοήτευσή μου είναι μεγάλη. Λυπάμαι γιατί γνωρίζω ότι η παρούσα περιπέτεια στενοχωρεί όλους αυτούς που με πιστεύουν και με αγαπούν και αναλαμβάνω το οποιοδήποτε μερίδιο ευθύνης μου αναλογεί".
Δυο πράγματα με στενα χωρούν:
Το πρώτο ότι σταματά τον πρωταθλητισμό και δε θα τη χαρούμε στο Λονδίνο.

Και δεύτερο και κυριότερο ότι φαίνεται να έχει δίκιο η πατριώτισσά μου (φωτό αριστερά) Φανή Χαλκιά (που μάλλον φοβόταν ότι θα ξαναβρεθεί στο βάθρο γι’ αυτό ανακοίνωσαν νωρις νωρίς πως είναι ντοπέ)
Καλά μόνο δικοί μας και πρώην ανατολικοί αθλητές είναι ντοπέ ενώ οι Αμερικάνοι γυμνάζονται μόνο τρώγοντας μπριζόλες και πονώντας νερό ε; Κι επειδή είναι ευλογημένοι από το Θεό βγαίνουν αθλητές σαν τον Κριστιάν Βελπ και πιο παλιά σαν τον Καρλ Λίουις.
Μπράβο λοιπόν (στην εορτάζουσα σήμερα Αθανασία που παραμονή της γιορτής της περιμέναν να την πικράνουν, αν και ήταν τελικά ευκαιρία να ξεφύγει από τους βρομερούς της ΔΟΕ).
Αθανασία πάντως να ξέρεις ότι το μετάλλιο που θα πάρει η Φανή στο Λονδίνο, γιατί θα πάρει και μακάρι χρυσό, θά ‘ναι στην καρδιά μας και δικό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου